رییس انجمن حمایت زندانیان مرکز تاکید کرد

هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای کمک به خانواده‌های زندانیان

رئیس انجمن حمایت زندانیان مرکز در بیست و یکمین جشن حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند اظهار کرد: زندانیان واقعی به زعم ما خانواده‌های زندانیان هستند که در عین بی گناهی گرفتار، بی سرپرست و بی پناه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جبار باقری در بیست و یکمین جشن حمایت "انجمن حمایت زندانیان مرکز " ضمن تقدیر از خیرین گمنام که در حمایت از خانواده‌های زندانیان نقش آفرینی می‌کنند، گفت: زندانیان افرادی هستند که به حکم قانون راهی زندان می‌شوند و در حد بضاعت به این افراد رسیدگی می‌شود.

وی افزود: کسی که مرتکب جرمی می‌شود باید تاوان آن را بدهد، اما در واقع خانواده زندانی با گرفتار شدن نان اور خانواده، بی سرپرست و بی پناه می‌شوندو در این وضعیت اقتصادی به نوعی گذران زندگی می‌کنند.

باقری اضافه کرد: در کشور ما از حدود 70 سال قبل انجمن حمایت زندانیان با کمک‌های مردمی و خیرین به صورت سازمان یافته به خانواده‌ها کمک می‌کنند.

وی گفت: بنا داریم که کمک‌ها به صورت هدفمند و هوشمندانه انجام شود و در این راستا آموزش به خانواده‌های زندانیان را شروع کرده ایم و چندین جلسه تخصصی با استفاده از اساتید به نام برای آنان برگزار شده است و بسته‌های حمایتی به خانواده‌ها داده می‌شود.

رئیس انجمن حمایت زندانیان مرکز بر هماهنگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای کمک به خانواده‌های زندانیان تاکید و اضافه کرد: آمار چند هزار نفری از خانواده‌های زندانیان بر حسب مناطق شهرداری‌ها تقسیم شده است تا بتوانیم به آنان کمک کنیم.

وی همچنین گفت: تحویل بسته‌های حمایتی کمتر شده است و مبالغ اهدایی به شماره حساب آن‌ها واریز می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان