مطهری: باید هر چه سریع‌تر نحوه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی مشخص شود

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که نحوه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی بسیار مهم است گفت: کمیسیون برنامه و بودجه هر چه سریع‌تر گزارش مربوط به جلسه نحوه تخصیص ۱۴ میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی را پس از برگزاری جلسه به صحن مجلس ارائه کند.

مطهری: باید هر چه سریع‌تر نحوه تخصیص 14 میلیارد دلار برای تامین کالاهای اساسی مشخص شود

به گزارش ایسنا، حسنیعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی امروز در تذکری شفاهی با اشاره به ضرورت حفظ شأن و جایگاه مجلس بیان کرد: مجلس شورای اسلامی در 16 اردیبهشت جلسه‌ای را با حضور برخی از اعضای دولت برگزار کرد. در آن جلسه مطالبی در خصوص نحوه تخصیص 14 میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی مطرح شد.

وی در ادامه اظهار کرد: در آن جلسه مقرر شد تا مجلس جلسه‌ای غیر علنی دیگری را برای بررسی نحوه تخصیص این 14 میلیارد دلار پیش بینی شده در بودجه سال جاری را برگزار کند اما آقای تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس پیشنهاد داد تا این جلسه در کمیسیون برگزار شود و نتیجه آن به صحن بیاید.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: در 22 اردیبهشت در کمیسیون برنامه و بودجه جلسه‌ای برای نحوه تخصیص این 14 میلیارد دلار برگزار شد اما وزیر اقتصاد در این جلسه حضور نیافتند و لذا جلسه به نتیجه نرسید. چه موضوعی مهمتر از معیشت مردم مطرح است که وزیر اقتصاد در جلسه حضور نیافتند؟

وی در ادامه تاکید کرد: چرا یک وزیر که مسئول مستقیم اقتصاد در کشور است در جلسه به این مهمی حضور پیدا نکرده است؟ وزیر اقتصاد باید در خط مقدم جنگ اقتصادی باشد. این گونه صحنه را خالی کردن درست نیست.

وی افزود: این که مجلس ایشان را دعوت کرده و وزیر در جلسه حضور نیافتند شأن مجلس را زیر سوال می‌برد.

به گزارش ایسنا، علی مطهری که ریاست جلسه علنی مجلس را برعهده داشت در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: اگر این گونه بوده و آقای وزیر در جلسه حضور نیافتند ایشان قصور کرده‌اند. به هر حال ما منتظر هستیم هر چه سریع‌تر کمیسیون برنامه و بودجه گزارش مربوط به جلسه نحوه تخصیص 14 میلیارد دلار برای تأمین کالاهای اساسی ارائه کند چرا که نحوه هزینه کرد این مبلغ بسیار مهم است. باید هر چه سریع‌تر تکلیف آن مشخص شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان