سفر ۱۵۰۰ دانش آموز گیلانی به یادمان‌های غرب کشور

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۱۵۰۰ دانش آموز پسر مقطع دوم متوسطه تابستان امسال در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق غرب کشور اعزام می‌شوند.

سفر 1500 دانش آموز گیلانی به یادمان‌های غرب کشور

نادر جهان آرای در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی با اشاره به دومین سال اعزام تابستانی دانش آموزان پسر مقطع دوم متوسطه به منطقه کرمانشاه، بیان کرد: امسال 1500 دانش آموز پسر در قالب 30 دستگاه اتوبوس و در سفری سه روزه از مناطق بازی دراز، سرپل ذهاب و قصر شیرین در کرمانشاه دیدن می‌کنند و از نزدیک با رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف بسیج دانش آ موزی در تابستان امسال، افزود: اردوی سه روزه یاوران ولایت با حضور 600 دانش آموز دختر و پسر دوره دوم متوسطه برپا خواهد شد که این برنامه اقدامی نمادین در واگذاری مسئولیت پایگاه‌های بسیج دانش آموزی مدارس به دانش آموزان است.


جهان آرای با اشاره به اجرای طرح «بهنام محمدی» که با مشارکت نهاد مدرسه، خانواده‌ها و مساجد انجام می‌شود، گفت: قرار است در صورت تأمین اعتبار کافی این طرح نخستین بار با مشارکت 3 هزار و 500 نفر در قالب 8 اردوی دو روزه ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه برگزار شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان