فروش مدال طلای قهرمانی و فیش حج برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان البرز

مدال قهرمانی علیرضا کریمی، کشتی گیر ملی کشورمان و همچنین فیش حج یکی از زنان نیکوکار کرجی برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان البرز به معرض مزایده گذاشته شد و این مدال و فیش، چندین بار به فروش رفتند.

فروش مدال طلای قهرمانی و فیش حج برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان البرزبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در مراسم جشن گلریزان کرج که پنجمین گلریزان و اصلی‌ترین گلریزان این استان محسوب می‌شود، علیرضا کریمی، قهرمانی کرجی و عضو تیم ملی کشتی کشورمان، شب گذشته مدال قهرمانی خود را برای هزینه جهت کمک به آزادی زندانیان غیرعمد، به معرض مزایده و فروش گذاشت.


این گزارش حاکسیت: نیکوکاران، اعم از بازاریان، تاجران و مسئولین شهری و دیگر خیرین عزیز با استقبال از این حرکت زیبا و خداپسدانه‌ی این ورزشکار محبوب و محجوب کشورمان، با خرید‌های چندباره مدال این قهرمان کشورمان دوباره آنرا جهت مزایده و فروش باز می‌گرداندند که باعث جمع آوری مبلغی قابل توجه برای فروش این مدال ارزشمند و پربرکت شد.

این درحالیست که این قهرمان کشتی، هفته پیش نیز در گلریزان شهرستان فردیس در استان البرز، مبادرت به مزایده همین مدال خود نمود که در آن گلریزان نیز همین اتفاق به وقوع پیوست.

در ادامه مراسم یکی از زنان نیک اندیش کرجی با ارائه فیش حج خود، خواستار مزایده و فروش آن برای آزادی زندانیان غیر عمد استان شد که این فیش ارزشمند و پربرکت نیز چندین بار از سوی خیرین بزرگوار خریداری و مجددا پس داده شد و در حال حاضر این فیش در ستاد دیه استان موجود است تا خیرین دیگر جهت خرید آن مجددا قدم پیش گذارند.

گفتنی است: در پایان این جشن حدود دوازده میلیارد ریال کمک نقدی و تعهدی از سوی خیرین البرزی جمع آوری شد.

/
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان