امروز چیا بدونیم: از داستان بی پایان پایتخت تا اینستاترامپ

این دفعه می خوام با یه عالمه خبر های  حال خوب کن مهمون چشم هاتون بشم .

امروز چیا بدونیم: از داستان بی پایان پایتخت تا اینستاترامپ

سلام گایز .

ما اومدیم با یکی دیگه از بخش های ” امروز باید چیا بدونیم؟”

پس با ما همراه باشید .

این دفعه می خوام با یه عالمه خبر های  حال خوب کن مهمون چشم هاتون بشم .

  ” پایتخت 6 ، بودن یا نبودن ؟”

  اینجور که بوش میاد ، الهام غفوری تهیه کننده سریال ” پایتخت ” در مصاحبه ای گفته که  قراردادی یک ساله با تلوزیون بسته شده تا هم آقای تنابنده تمرکز بیشتری روی متن داشته باشند و هم اینکه کل بازیگر هارو در اختیار داشته باشیم .

و خوشحاله که همه بازیگر ها رو برای ساخت قسمت شش این سریال در اختیار داره .

الهام غفوری  در ادامه گفته که  در حال حاظر در مرحله فیلنامه نویسی هستیم و تا جایی که متن ها به اندازه ای برسه که بشه پیش تولید رو فیلمبرداری رو شروع کرد باید منتظر بمونیم .

و همچنین نگارش این قسمت به عهده محسن تنابنده هست ، هرچند که در سری های قبل محسن تنابنده سرپرست نویسندگان بود اما امسال زحمتش دو برابر شده چون بیشتر نگارش سریال پایتخت بر دوش مرحوم خشایار الوند بوده ،  الانم چون محسن تنابنده در این بخش تنها شده فعلا کار را بر عهده گرفته تا در ادامه نویسندگان دیگه ای به مجموعه اضافه بشه .

درباره ویژگی و ماجرا هایی که قراره در  قسمت جدید ” پایخت ”  اتفاق بیافته  هم اینطوری گفتند که طراحی اولیه کار بر عهده آقای محسن تنابنده بوده و ما هنوز نمیدونیم که در ذهن ایشون چی قراره بگذره و شکل بگیره اما مردم منتظر یه داستان هیجان انگیز تر و خفن تر باشن.

در اخر هم در باره فیلمی که به صورت تک قسمتی از پایتخت پخش بشه اینجوری توضیح داده که اون فیلم ممکنه یه روزی ساخته بشه ، اما چون شرایط زود به زود تغییر میکنه پایخت هم به موضوعات روز میپردازه ، اون داستان یه قصه نیمه تموم موند که قرار بود نوروز 98 پخش بشه .

الهام غفوری در ادامه گفت : ما خیلی تلاش کردیم که کار رو به عید فطر مرتبط کنیم، اما قصه طوری طراحی شده بود که فقط مناسب نوروز و تحویل سال بود. اتفاقات یه جوری  رقم خورد که صبح، عید شروع می‌شد و امسال هم، چون عید، مصادف با روز پدر بود قصه بر این اساس پیش رفته بود. سال بعد هم  عید و روز پدر در یک روز نیستن که ما بتونیم از این موقعیت استفاده کنیم؛ برای همین فعلا برای اون  اپیزود تصمیم خاصی گرفته نشده.

البته باید بگم که بازیگران سری جدید «پایتخت» برای نوروز 99 ساخته می‌شود،  با سال های پیش هیچ فرقی نکرده : محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، علیرضا خمسه، سارا و نیکا فرقانی اصل و هومن حاجی عبداللهی از بازیگران  همیشگی این سریال هستند

ادامه ” امروز باید چیا بدونیم؟”  رو میریم با یه خبر جالب ورزشی

 شوک بهداد سلیمی از مجسمه خودش

اقای مجسمه ساز تورو قران ، تورو به هر کسی که می پرستی نساز ، مجسمه نساز ، چه کاریه اخه ، آدم از خودش عکس داشته باشه که خیلی قشنگ تره تا اینکه بخوای گل بازی کنی اسمشم بذاری تندیسو سردیسو این داستانا ، کلا تجربه نشون داده ما در این زمینه زیاد خوب نیستیم یا حداقل اون کسایی که بهشون سپرده میشه مجسمه بزرگان کشور رو بسازن دل به کار نمیدن .

ولی خب از رو که نمیرن ، دوباره یکی از همین دوستان مجسمه ساز ، مجسمه بهداد سلیمی و کلی از ورزشکاران دیگه مثل کیانوش رستمی ، رسول خادم  و ..  رو ساخته ،  اونم در روز افتتاحیه موزه ورزش ازشون رو نمایی کرده ، اما خب انگار وقتی اون دوست عزیزمون داشته مجسمه بهداد سلیمی رو میساخته همزمان چشمش به سهراب مراد هم بوده ، چون مجسمه بیشتر شبیه سهراب مرادیه

بهداد سلیمی  بنده خدا قهرمان المپیک 2012 لندن  بعد از دیدن این مجسمه : «این مجسمه شباهت بسیار زیادی با من دارد، اما همه این شباهت‌ها از گردن به پایین است! البته ماهیت کار،کار زیبایی است. ضمن اینکه قرار شده است پس از افتتاح موزه نسبت به تغییراتی روی این تندیس اقدام شود.»

راست میگه دیگه ، چه کاریه آخه ؟؟

یه خبرم بریم از فضای مجازیه و یکم بچرخیم ببینیم اونجا چه خبره .

 اینستاگرام حساب های ضد ترامپ را مسدود می کند

 اینستاگرام اعلام کرده چهار چشمی داره اونایی که در باره ترامپ پست های ناجور میذارن رو پیگیری می کنه و  بدش نمیاد که  اون حساب هارو مسدود کنه .

بعضی از کاربر های اینستاگرام در یه اقدام انتحاری و مشترک

هشتگ های ضد ترامپی راه انداختن ، هشتگی مثل ، من از ترامپ متنفرم ، این کارشونم باعث شده که اینستاگرام اونا رو یه حساب ضد ترامپی بدونه و سعی داره که در اقدامی بهشون حمله کنه و مسدودشون کنه ،

( خب چه کاریه عزیز دل من بشین یه گوشه تیتابتو بخور دیگه ، حالا تو بگی متنفری مگه اتفاقی میافته ؟ بشین اینقد انرژی منفی نفرست کاخ سفید برای خودت گرون تموم میشه ، از ما گفتن بود )

سخنگوی اینستاگرام هم این خبر رو تایید کرده و گفته :

“حساب‌های مهاجم به ترامپ که قوانین این شبکه اجتماعی را نقض کنند، پاک می‌شوند.”

یک مؤسسه تحلیلی دیگه ای  به نام Stroppa هم  از شناسایی حدود 52 هزار حساب کاربری ضدترامپ در اینستاگرام خبر داده.

مالک اینستاگرام که فیسبوکه راجب این موضوع تحقیقی کرده که نشون میده اینستاگرام  بعضی از پست های ضد ترامپ رو از صفحه های افراد پاک کرده .

قبل از این و در سال 2016 هم  حمله هایی بر ضدترامپ در شبکه‌های اجتماعی همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت زیاد شده بود . بعد‌ها آمریکایی‌ها مدعی شدند این حمله ها  با تحریک روسیه انجام شده  اما این ادعا‌ها  هیچ وقت  ثابت نشد.

خب اینم از خبر های دست اول ما و یه ” امروز باید چیا بدونیم ؟” دیگه

چطور بود ؟ خبر هامون جالب بود؟

از این بخش راضی هستید ؟

هر نظری راجب ” امروز باید چیا بدونیم ؟” دارید برامون کامنت کنید . من همه کامنتا رو میخونم 😀

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان