دیلی بیست فاش کرد

صفحات جعلی منافقین در فیسبوک برای تهاجمی‌تر کردن مشی واشنگتن علیه تهران؛ کاربران استقبال نکردند

پایگاه دیلی بیست در گزارشی افشاگرانه از فعالیت گروهک تروریستی منافقین برای تهاجمی‌تر کردن مشی واشنگتن علیه تهران خبر می‎دهد.

تلاش گروهک تروریستی مجاهدین خلق برای فشار بر ایرانبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ دیلی بیست در گزارشی از تلاش گروهک تروریستی منافقین برای سوق دادن دولت آمریکا به سوی اعمال فشار بیشتر و اتخاذ مشی تهاجمی‎تر علیه ایران با انتشار اطلاعات غلط پرده برداشت.

گزارش با اشاره به تشدید اظهارات خصمانه آمریکا علیه ایران در روز‌های اخیر می‌نویسد که گروهی کوچک از اعضای منافقین در جنوب لندن در تلاش است با انتشار اخبار نادرست، آمریکا را به سمت اتخاذ مشی خصمانه موثرتری در قبال ایران سوق دهد.

دیلی بیست در بخش دیگری می‎نویسد که یک عضو منافقین از ماه مارس سال جاری با شرکت تحت مالکیت خود با هزینه‌ای چند 10 هزار دلاری ده‌ها آگهی تبلیغاتی در شبکه اجتماعی «فیسبوک» برای ترویج مشی تهاجمی‌تر آمریکا علیه ایران و اخیرا سوق دادن واشنگتن به سمت درگیری نظامی با ایران منتشر کرده است که همگی دارای محتوا‌های ضد ایرانی و حامی تشدید فشار‌های آمریکا علیه ایران بوده‎اند.

شهروندان آمریکایی جامعه هدف این تبلیغات ضد ایرانی هستند. هزینه خرید کلیه این آگهی‌ها را شرکت متعلق به عضو منافقین پرداخت کرده است. اما به رغم هزینه‌های بسیار، این صفحات در فهرست صفحات محبوب فیسبوک قرار نگرفته‎اند.

دیلی بیست در ادامه نوشت این کمپین تبلیغاتی که نه در غالب لابی گری بلکه به صورت فعالیت سیاسی سازمان یافته در پوشش تحلیل مستقل سیاست خارجی انجام می‌شود، نشان می‌دهد که چگونه معاندان ایران برای سوق دادن آمریکا به سمت سیاست‌های تهاجمی علیه ایران سرمایه گذاری می‌کنند. به نظر می‌رسد این صفحات بخشی از تلاش‌های گسترده ترغیب آمریکا به اتخاذ مشی تهاجمی‌تر علیه ایران باشد.

دیلی بیست در بخش دیگری می‎نویسد در حالی که گروهک منافقین در هر دو کشور ایران و عراق به عنوان گروهی تروریستی معرفی می‌شوند، آمریکا، انگلیس، کانادا و اتحادیه اروپا در سال‌های اخیر این گروه را از فهرست سازمان‌های تروریستی خارج کرده و از آنان حمایت می‌کنند. «جان بولتون» مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا و از مدافعان پیشرو مشی تهاجمی‌تر علیه ایران یکی از کسانی است که همواره حمایت خود از این گروه را صریحا اعلام کرده و به عنوان بازوی سیاسی منافقین شناخته می‌شود. «رودی جولیانی» و «نیوت گنگریچ» از دیگر حامیان این گروهک تروریستی در دولت آمریکا هستند.
 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان