شناسه : ۱۶۱۳۶۱۰ - چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۳
چارچرخ؛ سامانه هوشمند خدمات خودرو
به گزارش اقتصادآنلاین، مهرداد صادق زاده، مدیرعامل چارچرخ در نشست خبری معرفی این اپلیکیشن، با بیان اینکه ایده چارچرخ سه سال پیش شکل گرفت؛ تصریح کرد: قطعا این مشکل که در گوشه و کنار خیابان یا اتوبان با خرابی خودرو روبه رو شوند پیش آمده است؛ در چنین شرایطی انواع خودروهای امدادگر در محل حضور پیدا می کنند و مشتریان نمی توانند به هر تعمیرکار وماشین امدادی اعتماد کنند.
وی با اشاره به اینکه بازار خودرو، قطعات و لوازم یدکی در ایران با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم میکند؛ گفت: و در این میان مسئله امدادرسانی، تعمیرات و نگهداری از خودرو نیز با چالشهای گوناگونی مواجه است؛اما چارچرخ میتواند تا حد زیادی مشکلات صاحبان خودرو را برطرف و کمک بزرگی به امدادرسانان کند.
صادقی به امکانات چارچرخ اشاره و اظهار کرد: با استفاده از این نرمافزار امکان دسترسی به نزدیکترین امدادگر در کمترین زمان وجود دارد به علاوه؛ کاربران می توانند به تعمیرگاهها و امدادرسانان امتیاز دهند در نتیجه مشتریان میتوانند بهترین تعمیرگاه را انتخاب کنند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از قابلیتهای این نرمافزار این است که به صاحبان خودرو در خصوص خدمات و نگهداری آگاهی می دهد به گونه ای که با ثبت کیلومتر کارکرد خودرو اطلاعاتی در مورد زمان تعویض قطعات به صورت دورهای به کاربران داده میشود.
مدیرعامل چارچرخ با بیان اینکه به این نتیجه رسیدیم که نیاز بزرگی در بازار مطرح است و باید بتوانیم در بستر تکنولوژی این نیاز را برطرف کنیم، تاکید کرد: امدادگران مختلف را جذب میکنیم و پس از بررسی آنها و کسب اطمینان از عملکرد مناسب، اقدام به همکاری می کنیم.
به گفته او امدادگرانی در سامانه چارچرخ به فعالیت میپردازند از فیلترهای سختی عبور میکنند اما با این وجود تمامی کسانی که در این حوزه فعالیت میکنند امکان همکاری با چارچرخ را خواهند داشت.
صادقی با بیان اینکه حدود 500 نفر برای همکاری مراجعه کردند و 150 نفر توانستند در این سیستم به فعالیت بپردازند؛ ادامه داد: از لحاظ ناوگان، امدادرسانان به 2 دسته تقسیم میشوند که یکی از آنها مربوط به بحث یدککش و حمل خودرو و دیگری مربوط به تعمیر در محل است.
مدیرعامل چارچرخ زمان رسیدن امداد در بیشترین حالت ممکن را حدود 30 دقیقه عنوان و اضافه کرد: از لحاظ کیفیت خدماترسانی نیز این نرمافزار به امتیاز 4.6 از 5 امتیاز را دریافت کرده که نشاندهنده رضایت حداکثری مشتریان است.