ماهان شبکه ایرانیان

گزارش میزان از یک اجرای موسیقی کلاسیک؛

کنسرت ارکستر ملی و محمد اصفهانی برگزار می‌شود/ طنین آثار بزرگان موسیقی در تالار وحدت +عکس

کنسرت ارکستر ملی به خوانندگی محمد اصفهانی و با اجرای آثار بزرگان موسیقی در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، در سری جدی فعالیت‌های ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان، این ارکستر با خواننده‌های مختلفی روی صحنه می‌رود.

علیرضا افتخاری و محمد اصفهانی از جمله خواننده‌های هستند که تاکنون با ارکستر ملی همکاری داشته‌اند و قرار است در ادامه روند فعالیت‌های این ارکستر شاهد همکاری چند خواننده دیگر با فریدون شهبازیان باشیم.

ارکستر ملی ایران

چندی پیش ارکستر ملی با محمد اصفهانی روی صحنه رفت و قطعه‌های خاطره انگیزی همچون " تنها ماندم" را برای علاقمندان موسیقی کلاسیک اجرا کرد. 

در اجرای ارکستر ملی و اصفهانی قطعه‌هایی همچون "گریز"، " پرهیز عاشقانه"، " بندباز"، "سرود گل"، " روزی تو خواهی آمد " و" تو‌ای پری کجایی" اجرا شد.

در کنسرت 31 فرودین ماه مجموعه‌ای از ساخته‌های اساتیدی همچون علی نقی وزیری، حسین دهلوی، کامبیز روشن روان، زنده یاد همایون خرم و فریدون شهبازیان روی صحنه رفت.

ارکستر ملی ایران

اصفهانی در کنسرت مشترک با ارکستر ملی پس از مدت‌ها دوری از صحنه اجرا با علاقمندان موسیقی دیدار کرد و برخی از آن‌ها مخاطبان خود خواننده و در واقع مخاطبان موسیقی پاپ بودند و اینگونه جمعی از طرفداران این هنرمند توانستند در کنسرت خواننده مورد علاقه‌شان حضور پیدا کنند.

ارکستر ملی ایران

ارکستر ملی ایران 15 اردیبهشت ساعت 21: 30 در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان