هانت:

ترزا می تا زمان سفر ترامپ نخست‌وزیر خواهد بود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، «جرمی هانت» وزیر خارجه انگلیس روز پنج‌شنبه در واکنش به گزارش‌های منتشر شده درباره احتمال کناره‌گیری قریب‌الوقوع «ترزا می» از نخست‌وزیری انگلیس، گفت می دستکم تا زمان سفر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا به لندن، نخست‌وزیر خواهد بود.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وی در پاسخ به یک خبرنگار، با اشاره به سفر ترامپ به لندن که روز 13 خرداد (3 ژوئن) انجام می‌شود، گفت: «ترزا می نخست‌وزیر خواهد بود و از او (ترامپ) استقبال خواهد کرد.»

نشریه «تایمز» امروز به نقل از منابع مطلع در دفتر نخست‌وزیری انگلیس گزارش داد که می قصد دارد فردا کناره‌گیری‌اش از قدرت را اعلام کند. با این وجود، برخی منابع نوشته‌اند که او فردا تاریخ اجرای استعفایش را اعلام می‌کند.

می که در سال 2016 برای اجرای رأی مثبت مردم انگلیس به خروج از اتحادیه اروپا روی کار آمد، عملا در تحقق این وعده ناکام بوده و طرح‌های پیشنهادی‌اش در مورد نحوه خروج از اتحادیه اروپا تاکنون سه بار در پارلمان انگلستان رد شده است. نخست‌وزیر انگلیس از سوی منتقدانش به ناتوانی در مذاکره مؤثر با اتحادیه اروپا متهم شده و اعلام کرده که قصد دارد به زودی از قدرت کنار رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان