موفقیت فیلم ترسناک در گبشه جهان؛

فیلم ژانر وحشت ما سومین فیلم پرفروش جهان در سال ۲۰۱۹

فیلم سینمایی «ما» اثری در ژانر وحشت توانست بعد از یک ماه اکران با فروش قابل قبول صد و هشتاد و نه میلیون دلار رتبه سوم جدول فروش جهانی را از آن خود نماید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی «ما» اثری در ژانر وحشت توانست بعد از یک ماه اکران با فروش قابل قبول صد و هشتاد و نه میلیون دلار رتبه سوم جدول فروش جهانی را از آن خود نماید.

پروژه ساخت فیلم از فوریه 2018 آغاز شد. پیل، بعد از موفقیت گسترده نخستین فیلم بلند خود، یعنی برو بیرون، توانست بودجه ساخت فیلم را بدست آورد.

فیلم ترسناک هالیوودی ششمین فیلم پرفروش سال 2019//////////////دوشنبه

«ما» به مدت سه ماه از ژوئیه تا اکتبر 2018 به‌طور کامل در کالیفرنیا جلوی دوربین رفت. ما نخستین بار در تاریخ 8 مارس 2019 و در فستیوال جنوب از جنوب غربی به روی پرده رفت. فیلم اکران گسترده خود را از تاریخ 22 مارس 2019 آغاز کرد.

فیلم با استقبال گسترده منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم‌نامه، کارگردانی، موسیقی و عملکرد تیم بازیگران مورد ستایش قرار گرفت. ما 251 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد در حالی که بودجه ساختش 20 میلیون دلار بوده‌است.

اکران فیلم ترسناک ما در بهار سال جاری/////////سه شنبه

از بازیگران فیلم سینمایی ما می‌توان به لوپیتا نیونگو، تیم هدکر، کارا هیوارد، کالی شلدون، ناتالی هنینگتون، ایوان ماک، وینستون دوک، الیزابت ماس، یحیی عبدالمتین دوم، و آنا دیوپ اشاره کرد.

جوردن پیل  زادهٔ 21 فوریهٔ 1979 هنرپیشه نویسنده و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال 2002 میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. وی در این فیلم علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده داشته است.

تصاویر جدید فیلم وحشتناک ما منتشر شد

پیل تاکنون در پنجاه و دو فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته و چهارده بار فیلمنامه نویسی را تجربه کرده است. اما در رزومه کارگردانی این فیلم دومین تجربه وی بعد از فیلم تحسین شده "برو بیرون" است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی ما آمده است: آرامش و امنیت یک خانواده از بین می رود وقتی که گروهی میخواهند همه آنها را به قتل برسانند. حال باید دید این فیلم هم میتواند موفقیت‌های فیلم برو بیرون را تجربه کند یا نه.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان