محمد نوازی در گفتگو با مهر:

استقلال می توانست قهرمان لیگ برتر شود/ هواداران اذیت شدند

هافبک پیشین استقلال گفت: اگر این تیم نیم ‌فصل اول نتایج بهتری کسب می‌کرد، می‌توانست به قهرمانی لیگ شانزدهم دست پیدا کند.

استقلال می توانست قهرمان لیگ برتر شود/ هواداران اذیت شدند

محمد نوازی در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز رضایت از عملکرد آبی‌پوشان برابر سپاهان اصفهان گفت: یک بازی جاندار و پربرخورد را شاهد بودیم که هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و به نظر من می‌توانستند به گل‌های بیشتری دست پیدا کنند.

وی تأکید کرد: اوایل نیمه اول استقلال کمی ناهماهنگ بود اما هر چه از زمان بازی گذشت، بر بازی مسلط شد و یک موقعیت صد درصد گل را انصاری به راحت از دست داد و بعد از آن بود که سپاهان توانست به گل دست پیدا کند. البته استقلال تلاش زیادی کرد تا بتواند در نیمه اول کار را به تساوی بکشاند اما موفق نشد ولی در نیمه دوم، آبی‌پوشان یک بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند و توانستند به پیروزی دست پیدا کنند.

هافبک پیشین استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از فاکتورهای مثبتی که استقلال در این فصل خصوصاً در نیم فصل دوم داشت، این بود که در هر بازی که از حریف عقب می‌افتاد، توانست آن بازی را با پیروزی به پایان برساند. دیدار برابر پرسپولیس، پدیده مشهد و سپاهان اصفهان، نمونه‌هایی از این حرکت استقلال بودند که توانستند بازی باخته را با پیروزی به پایان برسانند.

نوازی ادامه داد: استقلال در این فصل هم لیاقت قهرمانی داشت اما شاید به دلیل تغییرات گسترده در سطح مدیریتی، کادر فنی و بازیکنان نتوانست نیم فصل اول را به خوبی به پایان برساند؛ آنها امتیازهای زیادی را از دست دادند و همین مسئله باعث شد تا از رقیب همیشگی خود عقب بمانند، اگرچه در نیم فصل دوم، استقلال از لحاظ آماری یکی از بهترین تیم‌ها بود که توانست مقابل حریفان به پیروزی برسد، اما امتیازاتی که در دور رفت از دست داد، باعث شد تا به قهرمانی در لیگ شانزدهم دست پیدا نکند.

هافبک پیشین استقلال افزود: البته نباید از حضور پررنگ هواداران به سادگی بگذریم، آنها در نیم فصل اول تحمل و صبر زیادی از خود نشان دادند و با تمام سختی‌هایی که وجود داشت، از تیمشان حمایت کردند و اعتقاد دارم بازیکنان هم مزد زحمات آنها را با بازی‌های خوبشان در نیم فصل دوم دادند.

نوازی در خصوص دیدار هفته آینده آبی‌پوشان برابر التعاون عربستان گفت: اگر استقلال می‌خواهد به دور بعد صعود کند، باید این بازی را با پیروزی به پایان برساند؛ اگرچه در دور رفت این بازی را با نتیجه سه بر صفر به پایان برد، اما مطمئناً حریف این بار دست و پا بسته نخواهد بود و تلاش خواهد کرد تا امتیاز لازم را از استقلال کسب کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم کادر مدیریتی و فنی استقلال برای فصل آینده تمام توان خود را به کار ببرند تا یک تیم پرقدرت را روانه لیگ هفدهم کنند تا استقلال بتواند فصل آینده جام را بالای سر برده و به قهرمانی دست پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر