دستگیری ۱۰ کارمند بیمارستانی در انگلیس به دلیل سوء استفاده از بیماران

پلیس انگلیس می‎گوید که شماری از کارمندان بیمارستانی در این کشور را که از بیماران اوتیسم سوء استفاده کردند بازداشت کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، پلیس شهر دورهام از دستگیری 10 نفر از کارکنان بیمارستانی در شمال شرق انگلیس خبر داد.
 
 7 مرد و 3 زن که تمامی آن‌ها کارمند بخشی از این بیمارستان در انگلیس بودند، دستگیر شدند.

یک گزارشگر به مدت 2 ماه یک بخش 17 تخته را در بیمارستانی نزدیک قلعه بارنارد را به طور مخفیانه تحت نظر داشته و از کارکنان آن فیلم برداری می‌کرده است. بیمارانی که اوتیسم شدید و ناتوانی یادگیری داشتند در این بخش تحت مراقبت بودند.
 
 
دستگیری 10 کارمند بیمارستانی در انگلیس به دلیل سوء استفاده و بی تجهی به بیماران
گاردین نوشت، این مستند روز چهارشنبه پخش شد که نشان دهنده سوء استفاده و بی توجهی به بیماران بود. پلیس این منطقه اعلام کرد که تیمی برای جمع آوری شواهد آماده به کار شده‎اند.

سخنگوی پلیس گفت، تحقیقات همچنان ادامه دارد و نمی‌توانیم در حال حاضر توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. تحقیقات در مراحل اولیه قرار دارد و انتظار می‌رود تکمیل کردن آن مدتی به طول انجامد.

این بیمارستان در اختیار یک شرکت آمریکایی است و گفته شده است که قبل از پخش این مستند، 16 نفر از کارمندان خود را که در سوء استفاده و بی توجهی به بیماران مقصر بودند موقتا معلق کرده و 12 نفر از بیماران به بخش‌های دیگر منتقل شده‎اند.



قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر