قیمت سکه، طلا و ارز در روز شنبه

قیمت سکه و طلا درحالی پس از کاهش قابل توجه در روزهای پیشین به ثبات نسبی رسیده است که شیب نزولی بازار ارز نیز پس از گرفتن زاویه‌ای تند در هفته گذشته درحال رسیدن به ثبات است.

قیمت سکه، طلا و ارز در روز شنبه

به گزارش ایسنا، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به چهار میلیون و 795 هزار تومان رسیده و هر گرم طلای 18 عیار نیز 432 هزار تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل چهار میلیون و 700 هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه دو میلیون و 650 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 720 هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به 1285 دلار رسیده است.

آخرین قیمت ارز در بازار

به گزارش ایسنا، بانک‌ها امروز (چهارم خرداد) قیمت ارز را نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته کاهش دادند و هر دلار آمریکا را 13 هزار و 615 تومان خریدند.

همچنین قیمت خرید یورو نسبت به هفته گذشته با کاهش همراه شد؛ به طوری که شعب ارزی بانک‌ها امروز هر یورو را 15 هزار و 259 تومان می‌خرند.

هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانک‌ها به قیمت 17 هزار و 328 تومان خریداری می‌شود.

قیمت ارز مسافرتی

از سوی دیگر، قیمت ارز مسافرتی در بانک‌ها 16 هزار و 26 تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد به حدود 16 هزار و 400 تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی

صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نیز امروز هر یورو را به قیمت 15 هزار و 770 تومان می‌خرند و 15 هزار و 870 تومان می‌فروشند.

هر دلار آمریکا هم امروز در این صرافی‌ها کاهش قابل توجهی نسبت به هفته گذشته پیدا کرده و به قیمت 13 هزار و 870 تومان خریداری می‌شود و به قیمت 13 هزار و 970 تومان به فروش می‌رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان