صفارهرندی: عده ای در داخل کشور هلیم دیگران را هم می زنند

خبرگزاری فارس: محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز (شنبه) در گردهمای جمعیت یاران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: کسی که نزدیک ترین به منویات امام بود همان کسی است که با انگشت اشاره امام و توسط خبرگان بر این مسند تکیه زد.

وی افزود: بیانیه گام دوم تفسیر رهبر انقلاب از راه طی شده و عصاره برآورد رهبری است که کشور را سه دهه است از گذرگاه‌ها عبورداده و می‌دهد و مورد تحسین اهل نظر و دشمنانش هم واقع شده است.

صفارهرندی با بیان اینکه امروز عربستانی که اینقدر خرجش کرده‌اند و پول بی حساب را به پایش ریخته اند به او می گویند یک هفته بالای سرت نباشیم ایران تو را می‌خورد، گفت: کسانی که از نظریه وابستگی به ابرقدرت‌ها تبعیت می‌کنند بدانند اگر از آنان تبعیت می‌کردیم امروز همین حرف که به عربستان می‌زنند به ایران می گفتند.

صفارهرندی با بیان اینکه عده ای همچنان می‌خواهند درون مجموعه باشند ولی هلیم دیگران را هم بزنند، گفت: دعوت به تسلیم و سازش ابتکارات امروز این افراد نیست که به خاطر شرایط امروز کشور این حرف‌های مصلحانه را می‌زنند بلکه همین ها در دهه شصت هم همین نگاه‌ها را داشتند ولی میدان پیدا نمی‌کردند و هرجا میدان پیدا کردند همین حرف‌ها را زدنند.

وی افزود: از قبل کسانی وطن فروشی آرامش را به عنوان ایده مطرح می‌کردند و اگر امام (ره) پشت دهنشان نمی‌زد، ایرانستانی که شاه مطرح کرده بود، محقق می‌شد و ایران را تکه تکه می‌کردند.

وی با انتقاد از رویکرد انتخاباتی جریان انقلابی اظهار داشت: عده ای یاران انقلاب اسباب پیروزی را فراهم نکردند و طوری با مردم حرف زدند که بعد فردی به دروغ بگوید اینها بیایند دیوار می کشند و بعد عده‌ای هم باور می‌کنند.

صفارهرندی افزود: ما چه زمانی گفتیم با موسیقی مخالفیم ولی کاری می کنیم که آنان به این نتیجه می رسند که با موسیقی مخالفت داریم و جلوه بیرونی نامطبوعی که از ما دیده می شود بر نتیجه انتخابات اثر می‌گذارد.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان