معاون حقوقی قوه قضاییه خبر داد

ارسال لوایح ثبت شرکت‌ها و موسسات تجاری و نحوه اداره و بهره برداری از آپارتمان به دولت

معاون حقوقی قوه قضاییه از ارسال «لایحه ثبت شرکت‌ها و موسسات تجاری» و «لایحه نحوه اداره و بهره برداری از آپارتمان» پس از تأیید ریاست دستگاه قضا به دولت خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مصدق، معاون حقوقی قوه قضاییه از ارسال «لایحه ثبت شرکت‌ها و موسسات تجاری» و «لایحه نحوه اداره و بهره برداری از آپارتمان» پس از تأیید ریاست دستگاه قضا به دولت خبر داد و گفت: لوایح یاد شده پس از تهیه و تدوین در این معاونت برای تأیید به حوزه ریاست ارسال شده بود که با امضای ریاست محترم قوه قضاییه برای گذراندن مراحل تقنینی به دولت ارسال شده است.

معاون حقوقی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: لایحه ثبت شرکت‌ها و موسسات غیر تجاری مشتمل بر 48 ماده و 4 تبصره و در اجرای بند 2 اصل یکصد و پنجاه و هشتم قانون اساسی تهیه و تدوین شده است.

وی درخصوص لایحه نحوه بهره برداری از آپارتمان نیز بیان کرد: این لایحه در 51 ماده و 16 تبصره و در اجرای بند 2 اصل یکصدو پنجاه وهشتم قانون اساسی تهیه و تدوین شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق در پایان اظهار کرد: «آیین نامه شیوه تشکیل شعب تخصصی مراجع قضایی» نیز که اخیرا از سوی معاونت حقوقی به حوزه ریاست قوه قضاییه ارسال شده بود به تأیید و تصویب ریاست محترم دستگاه قضا رسیده و ابلاغ شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر