محسنی بندپی مطرح کرد؛

تشکیل کارگروهی برای رصد درآمد‌های استان تهران

استاندار تهران گفت: باید کار گروهی برای رصد درآمد‌های دستگاه‌های اجرایی استان تهران تشکیل شود تا به صورت منظم درآمد‌ها و مازاد آن‌ها به استان تهران باز گردد.

تشکیل کارگروهی برای رصد درآمد‌های استان تهران

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران که امروز (یکشنبه پنجم خرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: هنوز نتوانستیم واقعیات و نارسایی‌های موجود استان را به تصمیم سازان ملی به درستی منعکس کنیم.

وی افزود: در سرانه‌های ورزش، بیمارستانی، آموزشی و سایر سرانه‌ها استان تهران محروم‌ترین استان است.

استاندار تهران گفت: طبق قانون برنامه بودجه اتکا به درآمد‌های نفتی و استانی باید لحاظ شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: امسال از مجمع نمایندگان استان تهران درخواست کردیم که بودجه استان براساس درآمد‌های تهران به استان بازگردد.

وی افزود: استان تهران درآمد‌هایی از فعالیت‌های اقتصادی که البته عوارض و مضراتی هم برای شهروندان استان تهران دارند، کسب می‌کند.

استاندار تهران گفت: باید کارگروهی برای رصد درآمد‌های دستگاه‌های اجرایی استان تهران تشکیل شود تا به صورت منظم درآمد‌ها و مازاد درآمد‌ها به استان تهران باز گردد.


بیشتر بخوانید: 2 برابر شرایط فعلی در تهران می‌توانیم مالیات اخذ کنیم


استاندار تهران گفت: در سه نقطه از شهرستان ری وقتی حاشیه نشینی را مشاهده کردم بهت زده شدم، چراکه با وجود درآمد‌های استان تهران، نباید این موارد را مشاهده کنیم.

وی بیان کرد: حتما باید تفکیک درآمد‌های استانی و ملی را لحاظ کنیم و به زودی کارگروهی برای این کار تشکیل می‌شود.

محسنی بندپی ادامه داد: به فرمانداران تذکر دادم که در صورت دعوت وزرا بدون حضور و هماهنگی با استاندار مطالبه گری و نتیجه‌ای نخواهید گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان