میترا استاد همسر دوم نجفی که بود؟

میترا استاد همسر دوم محمد علی نجفی ۷ خرداد ۹۸ با چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، به قتل رسید.

پیش از ظهر امروز سه شنبه خبر قتل یک زن در منطقه سعادت آباد تهران منتشر شد. پس از شناسایی جسد، مشخص شد میترا استاد (نجفی) همسر دوم محمدعلی نجفی شهردار سابق تهران در منزلش به ضرب چند گلوله کشته شده است. شاهدان می‌گویند میترا استاد در حمام منزلش به قتل رسیده است.

غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه نیز در مورد وضعیت پرونده قتل همسر دوم شهردار اسبق تهران گفت: بازپرس ویژه قتل در صحنه وقوع قتل حاضر شده و اطلاعات و مستندات این حادثه در حال جمع‌آوری است. اکیپ‌های مربوط به کشف جرم و پزشکی قانونی به همران پلیس آگاهی مستندات این حادثه را جمع‌آوری می‌کنند.

میترا استاد کیست؟

محمد علی نجفی از شهریور تا اسفند ۱۳۹۶ بر جایگاه شهرداری تهران نشست اما در واپسین روزهای این سال از سمت خود استعفا کرد. او که پیش از این نیز به دلیل بیماری و ناتوانی جسمی از سمت‌های قبلی اش هم استعفا کرده بود، این بار استعفایش با حواشی خانوادگی همراه شد.

در حالی که تصور می شد محمد علی نجفی مدتی از رسانه ها غایب خواهد بود و به معالجه بیماری می پردازد که به گفته رسانه های همسو با نجفی اصلاح طلبان به خاطر آن کناره گرفته بود، ناگهان بحث همسر دوم او به رسانه ها کشیده شد و پس از شایعاتی که دربارۀ درست بودن یا نبودن این خبر، «میترا استاد» به عنوان «همسر عقدی» شهردار سابق تهران، با یک رسانه گفت و گو کرد.

انتظار برای واکنش محمد علی نجفی اما به درازا نکشید چون با انتشار تصویری صمیمانه و خلاف عرف مقامات کشور (حتی مقام سابق!) با شعری از حافظ به شایعات پاسخ داد و عملاً تأیید خبر ازدواج خود با میترا استاد بود که دیگر با عنوان میترا نجفی مصاحبه می کرد.

هر چند خبر این ازدواج تایید شد ولی انتساب این صفحه و مطالب مندرج در آن به نجفی تکذیب شد

همان زمان، میترا استاد نیز گفت و گویی با سایت امید مردم انجام داد و گفت: هر فردی می تواند عاشق شود و ازدواج کند، همه انسان ها تا زمانی که جان دارند حس دوست داشتن در وجودشان است.


او گفته بود: هر انسانی یک زندگی خصوصی دارد؛ چه آقای دکتر نجفی و چه هر شخصیت دیگری؛ درست نیست با کسی که واقعاً اینقدر برای کشور و نظام زحمت کشیده است، اینطور رفتار کنند؛ با تمسخر صحبت کنند که ایشان چرا ازدواج کرده است. یک عده می گویند اینها طلاق می گیرند و اختلاف سنی دارند، این حرف ها چیست؟ این سخنان را می گویند تا به زعم خود برای تخریب دکتر نجفی نظرها را جلب کنند، متاسفانه به من تهمت زدند که من زن صیغه ای دکتر نجفی هستم در حالیکه من عقدنامه دارم و حتی اگر صیغه هم باشد هیچ مشکلی نداشت.

وی در زمان حیاتش در گفتگویی با گلایه از شایعات و اخبار رسانه‌ها درباره این ازدواج، گفته بود:

«به ما تهمت زدند که ایشان روابط نامشروع داشته است، من قول می دهم به همه مردم تا الان من هیچ چیز بدی از دکتر نجفی ندیدم؛ اگر رسانه ای که ادعای شفاف سازی دارد و به همسر من تهمت زده اند که رابطه نامشروع داشته، من می گویم؛ اولاً ایشان شاکی خصوصی ندارد و در ضمن من خودم قول می دهم اگر هر مشکلی بود؛ شفاف سازی کنم؛ ولی حق دیگران نیست در حریم زندگی خصوصی ما وارد شوند. تمام حساب های بانکی من و آقای دکتر نجفی قابل بررسی است و اینقدر شفاف هستیم بیایند بررسی کنند. ما هیچ چیز سیاهی در زندگی نداریم.»

وی با اشاره به نحوه ازدواجش با دکتر نجفی تاکید کرد: آقای دکتر نجفی از من خیلی محترمانه خواستگاری کردند و من هم بعد از مشورت با خانواده به ایشان جواب مثبت دادم و این زندگی سر گرفت. وی در زمان ازدواج ۳۵ سال داشت. آنها در سال ۹۷ ازدواج کرده بودند.

میترا استاد ۷ خرداد ۹۸ با چند گلوله که یکی از آنها به قلب او خورده، به قتل رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان