با اخذ مالیات بساط دلالان جمع می‌شود

حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: درج قیمت غیرکارشناسی در آگهی‌های فروش خودرو در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به دلالی دامن می‌زند و سودجویان با درج قیمت‌های غیرواقعی باعث افزایش قیمت خودرو می‌شوند

حمید گرمابی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: درج قیمت غیرکارشناسی در آگهی‌های فروش خودرو در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به دلالی دامن می‌زند و سودجویان با درج قیمت‌های غیرواقعی باعث افزایش قیمت خودرو می‌شوند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی در ادامه با بیان اینکه دلالان با گل‌آلود کردن شرایط به دنبال سود بیشتر هستند، افزود: از جمله اقدامات دلالان برای افزایش قیمت‌ها درج قیمت‌های غیرواقعی در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها، درج گروهی قیمت‌های دروغین و جهت دهی به بازار خودرو با هدف دامن زدن به قیمت‌ها است.
درج قیمت در سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها باعث افزایش قیمت خودرو می‌شود.
نماینده مردم فیروزه و نیشابور در مجلس در ادامه بیان داشت: با جلوگیری از درج قیمت‌ها در آگهی‌های اینترنتی زمینه فعالیت دلالان حذف و قیمت‌ها تا حدودی کاهش یافت.
وی درباره تاثیر اخذ مالیات در فعالیت دلالان بیان داشت: با اخذ مالیات بر خرید و فروش خودرو تا حدودی دست دلالان کوتاه می‌شود، البته به شرطی که به درستی اجرا شود وگرنه عاملی برای گرانی بیشتر خواهد شد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه تصریح کرد: در یکسال اخیر به علت نوسانات ارزی، قیمت خودرو افزایش نجومی داشته و این موضوع باعث شده تا سودهای سرشاری نصیب دلالان شود.
سازوکار اخذ مالیات از فرآیند خرید و فروش تهیه شود
گرمابی در پایان گفت: کسانی هستند که دائم در حال خرید و فروش خودرو بوده و مصرف‌کننده واقعی نیستند، پس بهتر است سازوکاری برای اخذ مالیات از آنها تهیه شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان