ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رشد ۱۸٠ درصدی کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال ۹۵

مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: نیکوکاران استان تهران با شرکت در جشن نیکوکاری سال ۹۵، بیش از ۹۷ میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده اند.

جمع آوری بیش از 25 میلیارد ریال در قالب طرح شوق دیدار/رشد 18٠ کمک خیران در جشن نیکوکاری
محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: با توجه به اینکه جشن نیکوکاری یکی از برنامه های کمیته امداد است که با هدف کمک به نیازمندان و تأمین مایحتاج اقشار آسیب پذیر جامعه در آستانه سال نو برگزار می شود، در همین راستا مراسم جشن نیکوکاری سال 95 با رویکرد تحولی با هدف فرهنگ سازی، اطلاع رسانی، ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب مبنی بر تأمین نیاز خانواده های محرومان برگزار شد.

وی با بیان اینکه نیکوکاران استان تهران با شرکت در جشن نیکوکاری سال 95، بیش از 97 میلیون ریال به نیازمندان کمک کرده اند، تصریح کرد: علاوه بر مشارکت خیران، حامیان طرح اکرام در قالب برنامه شوق دیدار با فرزندان معنوی خود دیدار و بیش از 25 میلیارد ریال کمک نقدی جمع آوری شده است.

ولیئی با اشاره به اینکه کمک های مردم استان تهران در جشن نیکوکاری سال 95 نسبت به سال 94 بیش از 180 درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: نیکوکاران استان تهران در سال 94 بیش از 3 میلیارد و 400 میلیون تومان به جشن نیکوکاری کمک کرده اند.

مدیر کل کمیته امداد استان تهران شماره حساب 7355 جاری جام بانک ملت را آماده دریافت کمک خیران عنوان کرد و افزود: شهروندان با شماره گیری سامانه گویای 7355 در تهران و در شهرستان ها با شماره 0217355 می‌توانند وجوهات نقدی خود را برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند، همچنین می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری # 021 *8877* به نیازمندان استان تهران و # کدشهرستان *8877* برای نیازمندان شهرستانی، کمک های خود را واریز کنند.


قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر