رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

جلوگیری از عرضه غیر مجاز متادون از طریق رایزنی دبیرخانه کمیته مبارزه با مواد مخدر با دانشگاه علوم پزشکی

رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری در نشست کمیته هماهنگی و مبارزه با موامخدر این استان تاکید کرد که برای جلوگیری از عرضه غیر مجاز متادون، از طریق دبیرخانه این کمیته با دانشگاه علوم پزشکی استان رایزنی شود.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در نشست کمیته هماهنگی و مبارزه با موامخدر استان چهارمحال و بختیاری مشکلات مرتبط با کمپ‌های ترک اعتیاد مطرح و در خصوص پلمپ کمپ‌های غیر مجاز تصمیم گیری شد.

همچنین مقرر شد معتادان متجاهر در استان شناسایی و بر نحوه توزیع معتادان در بین کمپ‌ها نظارت شود؛ از دیگر مصوبات این جلسه برگزاری کلاس‌های آموزشی، اخلاقی و مهارتی جهت معتادان در کمپ‌ها بود که با هدف اصلاح و شناسایی افراد مستعد و با اخلاق و انتقال آن‌ها به کمپ‌های خاص صورت خواهد پذیرفت.

با تأکید رئیس کل دادگستری استان چهارمحال و بختیاری نیز مقرر شد برای جلوگیری از عرضه غیر مجاز متادون، از طریق دبیرخانه کمیته با دانشگاه علوم پزشکی استان رایزنی و گزارش وضعیت بهداشتی استان در سال 97 اخذ و مورد بررسی قرار گیرد.

همچنن نیروی انتظامی، اداره کل اطلاعات و بهزیستی موظف شدند تحقیقی اجمالی در خصوص شناسایی مراکز عرضه داروی متادون در استان را به عمل آورده تا دستگاه قضا با این مراکز برخورد نماید.

در ادامه این نشست اعضاء کمیته به بررسی اقدامات صورت گرفته در جهت پاکسازی محله 32 منطقه مهدیه و جنوب شهر شهرکرد پرداخته و بر مقابله قاطع با عرضه کنندگان مواد مخدر و متخلفان امور بهداشتی در این مناطق و پاکسازی کامل تأکید ورزیدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان