احمدی: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم/ تهدید به تعلیق ورزش راه به جایی نمی‌برد

معاون فرهنگی وزارت ورزش از ورزشکاران ایران که مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی به میدان نمی‌روند قدردانی کرد و گفت: ورزشکاران دیگر کشورها نیز به پیروزی از ورزشکاران ما این رژیم را به رسمیت نمی‌شناسند.

احمدی: رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی شناسیم/ تهدید به تعلیق ورزش راه به جایی نمی‌برد

به گزارش ایسنا، مراسم نوزدهمین آئین تجلیل از "ورزشکاران جوانمرد" که از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی خودداری کردند با حضور سردار غلامی معاون سازمان بسیج مستضعفین، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزیر ورزش، ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، سردار آذرنوش مسئول سازمان بسیج ورزشکاران، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، شروین اسبقیان مدیر کل امور مشترک دفتر وزارت ورزش، گل محمدی مدیرکل ورزش استان تهران، و تیمور غیاثی سخنگوی فدراسیون دو و میدانی، … در حال برگزاری است.

عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم تجلیل از ورزشکارانی که از رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی خودداری کرده‌اند، با قدردانی از ورزشکارانی که در عرضه ورزش از به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی خودداری می‌کنند، گفت: این ورزشکاران از این طریق از ملت مظلوم فلسطین پهلوانانه دفاع می‌کنند. ما به این قهرمانان و پهلوانان مان افتخار می‌کنیم کما اینکه بارها مقام معظم رهبری چه به صورت جمعی و یا انفرادی مورد تکریم قرار داده‌اند.

وی افزود: ورزشکاران دیگر کشورها نیز به تاسی از ورزشکاران ما از رویارویی برابر نمایندگان این رژیم خودداری می‌کنند و این اقدام بین المللی شده است، یا اینکه برخی کشورها به ورزشکاران این رژیم اجازه حضور در کشورشان را نمی‌دهند. این مشکلاتی را هم که برای ورزشکاران ما ایجاد می‌کنند یا حرف از تعلیق ورزش ما می‌زنند راه به جایی نمی‌برد. سیاست نظام ما در بعد بین المللی آشکار است و بارها نیز با صراحت مخالفت با رژیم صهیونیستی را با صدای بلند اعلام کرده ایم.

ما چیزی برای پنهان کردن نداریم و کاملاً آشکار اعلام می‌کنیم ورزشکاران اسرائیل را به رسمیت نمی‌شناسیم هر چند این سیاست مشکلاتی را برای ورزش ما ایجاد کند. قطعاً این سیاست با جدیت پیگیری خواهد شد.

احمدی خاطرنشان کرد: در آستانه روز جهانی قدس هستیم و ان‌شاءالله همه جامعه ورزش در این روز بزرگ همراهی خود را با ملت مظلوم فلسطین اعلام خواهند کرد.

وی در پایان گفت: از سردار آذرنوش برای اهتمام در برگزاری 19 دوره این مراسم قدردانی می‌کنم و بار دیگر این پهلوانی و قهرمانی را به ورزشکارانی که با عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند، تبریک می گویم.

قرار است در این مراسم، سعید ملایی (جودو)، گلاره ناظمی (فوتبال)، ثمین عابد خجسته (بدمینتون)،آرین غلامی و علیرضا فیروزجا (شطرنج)، کامران رضایی نژاد و حسین تبرته فراهانی (ورزش ناشنوایان)، سید مهران حسینی (دو و میدانی)، امیرحسین عرب (کاراته)، حسین وفایی (بیلیارد)، افشین نوروزی و امین احمدیان (تنیس روی میز)، محمدعلی عباسی، میثم زنگنه، محمد گل محمدی و شهریار احتشام زاده (تنیس روی میز کارگری) ورزشکارانی بودند که در این مراسم مورد تجلیل قرار بگیرند.

قرار است وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم حاضر شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان