منصوریان: آرزوی ما سربلندی ایران است/می‌توانستیم النصر را شکست بدهیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید تیمش می‌توانست النصر را شکست بدهد. او همچنین از میزبانی احتمالی ذوب آهن از الاتحاد در کشور قطر خبر داد.

منصوریان: آرزوی ما سربلندی ایران است/می‌توانستیم النصر را شکست بدهیم

به گزارش ایسنا به نقل از باشگاه ذوب آهن، علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از بازی با النصر عربستان اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد بودیم. با هدف سرگروهی و پیروزی در این بازی حاضر شدیم و حتی می‌توانستیم النصر را شکست بدهیم و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. النصر هم موقعیت‌هایی روی دروازه ما داشت که با درخشش محمد باقر صادقی به گل تبدیل نشد و امروز او مثل رشید مظاهری در دیدارهای گذشته درخشید و بهترین بازیکن میدان شد.

وی با بیان اینکه آرزوی ما سربلندی ایران است تصریح کرد: به دنبال کسب بهترین نتیجه برای ذوب آهن در لیگ برتر ایران بودیم و مسابقات را با نتایج خوبی به پایان بردیم. همچنین تمرکز ما روی مسابقات آسیایی هم بود و خدا را شکر مسابقات لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا را به خوبی پشت سر گذاشتیم.

منصوریان با بیان اینکه آن‌ها دوست دارند در خانه بازی کنند که حمایت هواداران ذوب آهن را هم داشته باشند اظهار کرد: احتمالاً با تیم الاتحاد عربستان در این ورزشگاه دوباره مسابقه خواهیم داد. و از ایرانی‌های مقیم قطر و امارات و رسانه‌ها می‌خواهیم ما را تنها نگذارند و در مسابقات 14 و 21 مرداد حمایتمان کنند.

سرمربی ذوب آهن ضمن تشکر از از ایرانیان حاضر در قطر که ذوب آهن را در مقابل النصر حمایت کردند گفت: این موفقیت را به مردم ایران، هواداران عزیز، پرسنل شرکت سهامی ذوب اهن ورسانه ها که نقش پررنگی در این موفقیت داشتند تقدیم می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با تساوی برابر النصر عربستان، به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شد تا در مرحله بعد با الاتحاد - دیگر نماینده عربستان - دیدار کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان