آخرین وضعیت طارمی با الغرافه/ جدایی اسنایدر و گورکوف

مدیر بخش فوتبال باشگاه الغرافه درباره وضعیت بازیکنان خارجی این تیم سخن گفت. بر اساس اعلام این فرد مسوول در باشگاه الغرافه وضعیت طارمی با این باشگاه قطری هنوز در هاله‌ای از ابهام است.

آخرین وضعیت طارمی با الغرافه/ جدایی اسنایدر و گورکوف

به‌ گزارش ‌ایسنا، قرارداد مهدی طارمی با الغرافه به پایان رسیده است و این بازیکن در تابستان اگر با تیم قطری ادامه ندهد می‌تواند راهی تیم دیگری شود. طارمی در نیم فصل نخست حضورش در الغرافه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد اما در فصل قبل اصلاً نتوانست انتظارات را بر آورده کند و خبرهای زیادی درباره جدایی این بازیکن از تیم الغرافه و بازگشت به فوتبال ایران به گوش می‌رسد.

محمود الغرال، مدیر بخش فوتبال باشگاه الغرافه گفت‌وگویی که با روزنامه الوطن داشت درباره آخرین وضعیت بازیکنان خارجی و سرمربی این تیم سخن به میان آورد.

او در ابتدا به سرمربی تیم اشاره کرد و در این رابطه، گفت‌: درباره گورکوف، سرمربی تیم باید این را بگویم که قرارداد با این مربی فرانسوی به پایان رسیده و برای فصل بعد همکاری با او نخواهیم داشت و باید از همین جا از او به خاطر زحماتی که برای تیم ما کشید تشکر کنم.

مدیر باشگاه الغرافه در ادامه صحبت‌های خود درباره اسنایدر هم گفت‌: او هم قطعاً از تیم جدا خواهد شد اما وضعیت دیگر بازیکنان خارجی هنوز مشخص نیست و درباره آنها تصمیمی نگرفته‌ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان