خوش‌لباس‌ترین بازیگر زن سال

مارگو رابی هنرپیشه و فیلم‌ساز ۲۸ ساله موفق استرالیایی است که جوایز متعددی را دریافت کرده است. مجله تایم نام او را در فهرست ۱۰۰ چهره تأثیرگذار جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی قرار داده و مجله فوربز نیز رابی را در فهرست ۳۰ Under ۳۰ جای داده است.

این ستاره سینمای هالیوود فعالیت خود به عنوان مدل را به طور جدی از سال 2016 به عنوان چهره تبلیغاتی عطر Deep Euphoria برند کلوین کلین شروع کرد و در سال ۲۰۱۷ میلادی برای ماشین‌های الکترونیکی برند نیسان تبلیغ کرد.

مارگو رابی

مارگو در فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی به‌عنوان سفیر برند لاکچری شنل معرفی شد و از آن زمان تاکنون محصولات مختلف این برند را تبلیغ کرده است. او یکی از کالکشن‌های کارل لاگرفلد طراح مد مشهور برند شنل که توسط خود لاگرفلد عکسبرداری شد را تبلیغ کرد و کالکشن با استقبال خوبی مواجه شد.

مارگو رابی

مارگو رابی چندی پیش از سوی وب‌سایت فشن Net-a-Porter صاحب لقب خوش‌لباس‌ترین زن سال ۲۰۱۸ میلادی شد.

مارگو الیز رابی متولد دو جولای سال ۱۹۹۰ میلادی (۲۸ ساله) در مزرعهای در شهر دالبیدر ایالت گویینزلند به دنیا آمد. مادر او ساری کندلر فیزیوتراپیست و پدرش داگ رابی یک مزرعه‌دار بود.

او دومین فرزند خانواده است؛ یک برادر بزرگ تر به نام لاچی، یک خواهر کوچک تر به نام آریا و یک برادر کوچک‌تر به نام کامرون دارد.

مارگو رابی

مارگو رابی در سال ۲۰۱۴ میلادی و سر صحنه فیلم سینمایی با تام آکرلی دستیار کارگردان آمریکایی آشنا شد و دو سال بعد یعنی در دسامبر سال ۲۰۱۶ میلادی در استرالیا با او ازدواج کرد. آن ها پیش تر در لندن زندگی می‌کردند ولی به تازگی به لس‌آنجلس در ایالات متحده آمریکا نقل مکان کرده‌اند.

در اوایل سال ۲۰۰۹ میلادی مارگو رابی در تبلیغ‌های متعددی از شرکت رسانه‌ای Network Ten شرکت کرد به طوری که به عنوان یکی از چهره های محبوب استرالیایی این شرکت شناخته شد. در همان سال او عنوان محبوب‌ترین استعداد زن جدید در Logie Awards را از آن خود کرد.

مارگو رابی

مارگو رابی به تازگی در فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" در کنار هنرپیشه های شناخته شده‌ای مانند برد پیت و لئوناردو دیکاپریو در نقش شارون تیت هنرپیشه و مدل آمریکایی دهه ۶۰ میلادی ظاهر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان