آزادی همه زندانیان جرایم غیر عمد رودانی درجشن گلریزان /کمک ۲میلیاردی خیرین رودان به زندانیان جرایم غیرعمد

موسی اخلاقی فر رئیس دادگستری شهرستان رودان اظهارداشت: نیکوکاران رودانی با جمع آوری دو میلیارد ریال تمام زندانیان جرایم غیر عمد در این شهرستان را آزاد کردند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان،سومین جشن گلریزان شهرستان رودان با هدف جمع آوری کمک های مردمی در راستای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد باحضور خیرین و مسئولان برگزار شد.

موسی اخلاقی فر رئیس دادگستری شهرستان رودان در جریان برگزاری این جشن گلریزان گفت: نیکوکاران رودانی با جمع آوری دو میلیارد ریال تمام زندانیان جرایم غیر عمد در این شهرستان را آزاد کردند.

وی یادآور شد : این مبلغ نسبت به مدت مشابه پارسال 10 برابر افزایش یافته است.

موسی اخلاقی فر افزود: شهرستان رودان 15 نفر زندانی جرایم غیر عمد داشت.

رئیس دادگستری شهرستان رودان با اشاره به افزایش میزان کمک های خیرین شهرستان نسبت به سال گذشته اظهار کرد:جشن گلریزان هرسال در ماه مبارک رمضان با هدف رهایی و آزاد سازی مرتکبین جرایم غیر عمد و محکومین مالی در شهرستان رودان برگزار می‌گردد وامسال نیز این جشن نیز متفاوت تر از گذشته برگزار و با جمع آوری مبلغ دو میلیارد ریال، افزایش ده برابری مبلغ اعطایی را نسبت به سال قبل شاهد بودیم .

رئیس دادگستری رودان با تشکر از کمک های خیرین و تلاش مسئولان در جشن گلریزان افزود: با میزان کمک های خیرین،ستاد دیه استان و مبلغی که محکوم له ها و شکات نیز گذشت می کنند، موجبات آزادی کلیه محکومین مالی و مرتکبین جرایم غیر عمد که تعداد آنها تاکنون 15نفر می باشد،فراهم شده و این زندانیان به آغوش گرم خانواده های خود باز می گردند.

در ادامه این مراسم، امیرحسین فیوضی دادستان رودان نیز ضمن تقدیر و تشکر از خیرین نیک اندیش و تمام اشخاصی که در برگزاری هر چه بهتر این مراسم شرکت داشته اند اظهار کرد: در دین مبین اسلام مجازات حبس بسیار کم مورد حکم قرار گرفته و از طرفی زندان جایگاه مناسبی برای مجرمین جرایم غیر عمد و محکومیت های مالی نمی باشد.

فیوضی خاطرنشان کرد: برداشتن قدم های خیر در این مسیر، باعث کاهش جمعیت کیفری شده و هم موجب کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از حضور این گونه افراد در زندان و همچنین مانع از آسیب پذیری خانواده هایشان می گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان