ماهان شبکه ایرانیان

استعلام قیمت موبایل و لوازم خانگی به صورت آنلاین از سامانه ۱۲۴

سامانه اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه (رجیستری) از امکان استعلام قیمت گوشی تلفن همراه از طریق سامانه ۱۲۴ مربوط به سازمان حمایت از مصرف کنندگان خبر داد. در این سامانه، سازمان حمایت با هدف شفاف سازی در قیمت‌ کالاها، قیمت کالاهایی مانند موبایل، لوازم خانگی، لامپ، شوینده‌ها و ... را به صورت آنلاین به کاربران ارائه می‌دهد.

استعلام قیمت موبایل و لوازم خانگی به صورت آنلاین از سامانه 124

سامانه اطلاع رسانی ثبت تلفن همراه (رجیستری) از امکان استعلام قیمت گوشی تلفن همراه از طریق سامانه 124 مربوط به سازمان حمایت از مصرف کنندگان خبر داد. در این سامانه، سازمان حمایت با هدف شفاف سازی در قیمت‌ کالاها، قیمت کالاهایی مانند موبایل، لوازم خانگی، لامپ، شوینده‌ها و ... را به صورت آنلاین به کاربران ارائه می‌دهد.

بر همین اساس خریداران گوشی تلفن همراه می‌توانند قبل یا حین خرید کالا، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان 124 با جستجوی برند و مدل تلفن همراه مورد نظر خود، از آخرین قیمت‌های اظهار شده توسط شرکت‌های واردکننده رسمی مطلع شوند.

پس از آنکه وارد صفحه اول شدید می‌توانید استان محل زندگی خود را در گزینه‌های پایینی و همچنین گزینه «گوشی تلفن همراه» را در نوار بالایی انتخاب کنید تا پس از آن صفحه‌ای برای شما نمایش داده شود که در آن شرکت‌هایی که در استان شما مشغول به فعالیت بوده و قیمت کالاهای خود را ثبت کرده‌اند نمایش داده شود.

پس از آن می‌توانید نام شرکت و نام کالایی که می‌خواهید را وارد کنید تا قیمت‌ها در جدولی دیگر نشان داده شود. البته این امکان هم وجود دارد که فقط نام کالا را وارد کنید. در این صورت تمامی شرکت‌های عرضه کننده محصول مورد نظرتان نمایش داده خواهد شد.

سامانه 124

گفتنی‌ست استعلام قیمت‌ها برای لوازم خانگی، شوینده‌ها، لبنیات، مواد غذایی و لامپ هم امکان پذیر است اما هنوز بخشی که مربوط به استعلام قیمت خودروست راه اندازی نشده است. ضمن آنکه نمایش قیمت‌ها به تفکیک تمامی استان‌ها امکان پذیر نیست و در این صورت قیمت‌های کلی ثبت شده نشان داده خواهد شد.

سامانه 124

لازم به ذکر است شما می‌توانید در صورت مشاهده هرگونه گران فروشی، از طریق تماس با ستاد خبری سازمان حمایت به شماره تلفن 124 و یا با مراجعه به سایت اینترنتی این سازمان، نسبت به ثبت شکایت و پیگیری موضوع اقدام کنند. برای این اقدام هم باید وارد لینک «شماره تلفن 124، ویژه دریافت شکایات کالا و خدمات» شوید و پس از انتخاب استان خود، گزارش تخلف و گران فروشی را ثبت کنید.

سامانه 124

در انتها نیز کد پیگیری برای شما صادر می‌شود که می‌توانید برای اطلاع از روند شکایت خود، از آن استفاده کنید. برای پیگیری نیز باید وارد لینک پیگیری گزارش و درخواست شده و کد را وارد کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان