وکیل نجفی: استنباطم این است که فیلم مونتاژ شده

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل شهردار اسبق تهران، در رابطه با فیلم منتشر شده از سوی صدا و سیما و اعلام جرم علیه این نهاد، گفت: ما همان‌گونه که قاضی شهریاری اعلام کرده از صدا و سیما به دلیل انتشار فیلم ورود شهردار اسبق تهران اعلام جرم خواهد شد مانیز این موضوع را با آقای نجفی در میان گذاشته‌ایم که ایشان گفت از خبرنگار مربوطه شکایت ندارد و تأکید کرده خبرنگار فرد خوبی است، در جلسات شورا می‌آمده و تصمیم، تصمیم خبرنگار نبوده است.

این وکیل دادگستری در رابطه با اینکه گفته شده فیلم منتشر شده از سوی صدا و سیما مربوط به صحنه ورود نجفی به پلیس آگاهی نبوده، گفت: استنباط ما این است که صدا و سیما فیلمی را پخش کرده که نشان می‌دهد مربوط به زمانی است که نجفی شهردار تهران بوده و برای بازدید به پلیس آگاهی رفته است.

وی گفت: نحوه احوال‌پرسی آقای نجفی و لحظه ورود ایشان و گرم گرفتن با افراد در پلیس آگاهی نشان می‌دهد که ایشان در زمان شهردار بودنش به آگاهی رفته است.

علیزاده گفت: بنده فیلم قدیم بازدید شهردار اسبق را دیدم که به عنوان شهردار به پلیس آگاهی رفته بود و با مقایسه با فیلم جدید استنباط می‌کنم که این دو فیلم را صدا و سیما با هم تلفیق کرده باشد و به دنبال این بوده که چنین فضایی را ایجاد کند.

 میترا استاد همسر دوم نجفی شهردار اسبق تهران به دست همسرش در تاریخ 7 خرداد به قتل رسید و پس از کش و قوس‌های فراوان خبری،شهردار اسبق تهران ساعاتی بعد با مراجعه به پلیس آگاهی،به ارتکاب جرم خود اعتراف کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان