رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک به میزان خبر داد

صلح و سازش ۷۵ درصد پرونده‌های قابل مصالحه در شورای حل اختلاف

رئیس دادگستری اندیمشک گفت: ۷۵ درصد پرونده‌های قابل مصالحه با تلاش و کوشش اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان با صلح و سازش مختومه شدند.

خداکرم رحیمی بهمنیاری رئیس دادگستری شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: اعضاء شورای حل اختلاف این شهرستان نقش اصلی در صلح و سازش پرونده‌های دارند که این امر منجر به صلح و سازش و مختومه کردن 75 درصدی پرونده‌ها قابل مصالحه شده است که در کنار تلاش‌های شبانه روزی همکاران شورای حل اختلاف این مردم هستند که نقش اصلی را در سازش پرونده‌ها ایفا می‌کنند.

وی افزود: تلاش برای ایجاد و ترویج فرهنگ صلح و سازش در اولویت کاردستگاه قضایی اندیمشک در سال جاری قرار گرفته است و در این رابطه از تمام ظرفیت‌ها به ویژه از اعضاء شورای حل اختلاف، روحانیت و سران طوایف استفاده خواهیم کرد.

رحیمی بهمنیاری بیان کرد: از لحاظ شاخص‌های صلح و سازش در شورای حل اختلاف این شهرستان وضعیت مناسبی وجود دارد که به نحوی در یک هفته کاری بیش از 100پرونده حقوقی و کیفری به مبلغ بیش از 100میلیون تومان مورد رسیدگی و با صلح و سازش مختومه می‌شوند.

وی در تشریح عملکرد 2 ماه اول سال جاری شورا‌های حل اختلاف این شهرستان اظهار داشت:در این مدت شعبات شورا‌های حل اختلاف شهرستان اندیمشک به بیش از 1107 پرونده رسیدگی و آن‌ها را با صلح و سازش مختومه کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان