ماهان شبکه ایرانیان

با ارزش‌ترین برندهای لوکس دنیا

لوئی-ویتون به عنوان با ارزش‌ترین برند لوکس جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شد.

با ارزش‌ترین برندهای لوکس دنیا

به گزارش ایسنا به نقل از فوربس، در شرایطی که بسیاری از برندهای لوکس جهان با کاهش سودآوری به دلیل مسائل مختلفی چون کاهش قدرت خرید مردم، کاهش رشد اقتصادی کشورها و اختلافات تجاری مواجه شده‌اند اما بسیاری از برندهای مطرح کماکان از ارزش بازار زیادی برخوردار هستند. نکته جالب این رده بندی حضور پررنگ برندهای پاریسی است به گونه‌ای که از 6 برند برتر جهان 4 برند در پاریس مستقر هستند. در ادامه با 6 برند لوکس برتر دنیا در سال 2019 آشنا می‌شوید:

1- لوئی ویتون (Louis Vuitton)

این برند مشهور در سال 1854 توسط فردی به همین نام در پاریس آغاز به کار کرد و به تولید پوشاک، کتاب، ساعت و جواهر مشغول است.

مقر اصلی: پاریس-فرانسه

ارزش برند: 39.3 میلیارد دلار

رتبه در بین 200 برند برتر جهان: 12

2- گوچی (Gucci)

این برند ایتالیایی در سال 1921 توسط گوچیو گوچی بنیان گذاری شد و از سال 2008 به بعد همراه در بین 50 برند با ارزش جهان حضور داشته است.

مقر اصلی: فلورانس- ایتالیا

ارزش برند: 18.6 میلیارد دلار

رتبه در بین 200 برند برتر جهان: 30

3- هرمس (Hermès)

در سال 1837 و با تمرکز بر صنعت چرم آغاز به کار کرد اما اکنون در زمینه‌های مختلفی چون لوازم منزل، عطر، جواهر، پوشاک و ساعت فعالیت دارد.

مقر اصلی: پاریس- فرانسه

ارزش برند: 18.1 میلیارد دلار

رتبه در بین 200 برند برتر جهان: 32

4- کارتیه (Cartier)

در سال 1847 توسط فردی به نام فرانسوا کقتیه تأسیس شد و اکنون در بیش از 125 کشور جهان فعالیت دارد. این برند که در حوزه طراحی و ساخت جواهر و ساعت فعالیت دارد مالک برند لوکس سوئیسی "ریشمونت" نیز هست.

مقر اصلی: پاریس- فرانسه

ارزش برند: 10.7 میلیارد دلار

رتبه در بین 200 برند برتر جهان: 64

5- رولکس (Rolex)

سازنده بسیار مشهور سوئیسی ساعت در جهان که ابتدا در سال 1905 توسط هانس ویلدورف و آلفرد دیویس در لندن تأسیس شد اما از سال 1915 به رولکس تغییر نام داد و به سوئیس منتقل شد.

مقر اصلی: ژنو- سوئیس

ارزش برند: 9.1 میلیارد دلار

رتبه در بین 200 برند برتر جهان: 78

6- شنل (Chanel)

در سال 1909 میلادی توسط کوکو شنل تأسیس شد. این برند دارای یک مقر دیگر در شهر لندن انگلیس نیز هست.

مقر اصلی: پاریس- فرانسه

ارزش برند: 9 میلیارد دلار

رتبه در بین 200 برند برتر جهان: 79

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان