رونمایی بنتلی از مدل کاملاً جدید Flying Spur!

به طوریکه در سال ۲۰۱۷ تنها ۲۷۴ نفر تصمیم به خرید آن گرفتند و از این رو کمپانی بنتلی به تبلیغ یک مدل تماماً جدید از این خودرو که از یک تکنولوژی فوق العاده‌ی چرم برجسته‌ی سه بعدی نیز در داخل اتاق بهره می‌برد، مشغول بوده است.

رونمایی بنتلی از مدل کاملاً جدید Flying Spur!

مدل Flying Spur کمپانی بنتلی پس از جدا شدن از خط تولید کانتینِنتال GT در سال 2015 به آهستگی به سوی گمنامی حرکت کرده است.

به طوریکه در سال 2017 تنها 274 نفر تصمیم به خرید آن گرفتند و از این رو کمپانی بنتلی به تبلیغ یک مدل تماماً جدید از این خودرو که از یک تکنولوژی فوق العاده‌ی چرم برجسته‌ی سه بعدی نیز در داخل اتاق بهره می‌برد، مشغول بوده است.

رونمایی کامل از مدل Flying Spur در تاریخ یازدهم ماه جوئن امسال روی خواهد داد اما پیش از وقوع این رویداد کمپانی بنتلی چند تصویر بدون استتار از این خودرو را منتشر کرده است.

علاوه بر این در ویدیو جدیدی که به همراه این تصاویر منتشر شده نیز می‌توان نگاهی اجمالی به سدان لوکس جدید کمپانی بنتلی داشت که در آن عملکرد این خودرو در سرعت بالا مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

طراحی جدید این خودرو فاصله‌ی چندانی با مدل قدیمی خود نگرفته اما با این حال نسخه‌ی تولیدی مدل جدید این خودرو از یک تزئین B شکل جدید بر روی کاپوت برخوردار است که این ویژگی در ویدیو‌ی منتشر شده غایب است.

همچنین تصاویر زیادی از فضای داخلی جدید این خودرو در دست نیست اما می‌دانیم که مدل جدید Flying Spur برای ارتقاء ثبات در سرعت‌های بالا و بهبود قابلیت مانور در سطح شهر از یک سیستم هدایت چهار چرخ بهره خواهد برد.

این سیستم قادر است تا در حین مانور‌هایی که در سرعت‌های بالا ایجاد می‌شوند چرخ‌های محور عقب را هم جهت با چرخ‌های جلویی هدایت کند تا اطمینان بیشتری در حین تغییر مسیر حاصل شود.

Flying Spur همانند نسخه‌های قبلی خود از سیستم سواری دو دیفرانسیل بهره می‌برد اما در نسل سوم کنونی این خودرو برای نخستین بار تا زمانیکه لغزش تشخیص داده شود سیستم حرکتی به چرخ‌های محور عقب منتقل می‌گردد.

هنوز نوع موتوری که در زیر کاپوت این خودرو قرار داده شده نامشخص است اما با توجه به صدای اگزوزی که در ویدیو‌ی منتشر شده می‌توان شنید این احتمال می‌رود که مدل جدید این خودرو به یک موتور 4٫0 لیتری توربو شارژ دو قلو مجهز شده باشد.

در صورتیکه موتور استفاده شده در این خودرو همان موتوری باشد که در مدل کانتیننتال GT نیز مورد استفاده قرار گرفته است خروجی آن در حدود 542 اسب بخار قدرت و 568 پوند فوت گشتاور خواهد بود.

پیش از این می‌دانستیم که کمپانی بنتلی مشغول کار بر روی یک سیستم پیشرانه‌ی هیبرید پلاگین مجهز به یک موتور شش سیلندر بوده و علاوه بر این موتور 6٫0 لیتری W12 توربو دو قلو این خودرو ساز نیز احتمالاً به عنوان یک آپشن در این خودرو موجود خواهد بود.

اما بدون توجه به نوع موتوری که در این سدان لوکس بکار خواهد رفت انتظار می‌رود که مدل Flying Spur یکی از روان‌ترین و راحت‌ترین مدل‌های سدان در جاده ظاهر شود.

با این حال در هفته‌‌های آینده منتظر رونمایی کامل از این خودرو باشید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان