ماهان شبکه ایرانیان

سرباز-فوتبالیست‌های ذوب‌آهن به پادگان می‌روند؟

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن می‌گوید ۳ بازیکن سرباز تیم فوتبال این باشگاه دیگر بازیکن تراکتورسازی نیستند و اگر قرار بر رفتن به آموزشی هم باشد این اتفاق در اصفهان می‌افتد.

سرباز-فوتبالیست‌های ذوب‌آهن به پادگان می‌روند؟

احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط این تیم اظهار کرد: دیشب جلسه هیأت مدیره باشگاه تشکیل شد و با آقای منصوریان درباره آینده تیم، خود ایشان و بازیکنان صحبت کردیم. ما با آقای منصوریان به توافقات اولیه رسیده‌ایم و امیدواریم که توافق نهایی در نشست امروز انجام شود.

او ادامه داد: چند بازیکن ما قراردادشان تمام شده است و بیشتر آن‌ها تمایل به تمدید قرارداد دارند و مشکلی نداریم. از طرفی 3 بازیکن سرباز از تراکتورسازی و یک بازیکن سرباز ما از فجر سپاسی به تیم برمی‌گردند. جدا از این‌ها ما اعلام کردیم آقای منصوریان بررسی کنند و در هر پستی که نیاز به جذب بازیکن است به ما اعلام کند تا با آن‌ها صحبت کنیم و قرارداد ببندیم.

جمشیدی در خصوص وضعیت 3 بازیکن ذوب‌آهن که گفته شده بود باید برای گذراندن دوران آموزشی به پادگان بروند هم بیان کرد: بحث آموزشی مشکلی ندارد و وقتی به اصفهان آمدند هماهنگ می‌کنند. آقای آذری در حال پیگیری کارهای این بازیکنان است. اگر قرار است آموزش ببینند ما مشکلی نداریم و این دوران را می‌گذرانند اما عملاً از الان به بعد بازیکن ذوب‌آهن هستند. باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد که آن‌ها باید به آموزشی بروند اما دیگر این موضوع مربوط به آن‌ها نمی‌شود. ما از طریق قانون بحث آموزش آن‌ها را دنبال می‌کنیم. مدیرعامل باشگاه دنبال موضوع هستند که اگر نیاز به آموزشی هم باشد مکان آن مشخص شود اگر هم نیاز نباشد به تیم اضافه می‌شوند.

او درباره تمام شدن مدت قرارداد رشید مظاهری و محمدرضا حسینی هم گفت: قرار ما این بوده که نخست با آقای منصوریان تمدید کنیم و بعد از آن تمدید قرارداد بازیکنان را آغاز می‌کنیم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن همچنین گفت که باشگاه برای گرفتن غرامت از AFC به علت ناهماهنگی در لغو دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و النصر نامه‌نگاری کرده اما هنوز جوابی از AFC دریافت نکرده است.

وی همچنین در خصوص گزینه‌های میزبانی ذوب‌آهن برای بازی با الاتحاد عربستان در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: امارات و قطر گزینه‌های ما برای میزبانی در دور بعدی لیگ قهرمانان هستند، البته ما دوست داریم در اصفهان و در خانه از حریفان خود میزبانی کنیم و می‌توانیم حتی تعهد تضمین امنیت آن را هم بدهیم اما با توجه به شرایط تابع قوانینی که وضع‌شده هستیم، حتی سال گذشته یکسری توافقاتی انجام شد اما بعد از آن با سنگ‌اندازی‌هایی شد این مورد اجرایی نشد.

عضو هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن، اظهار کرد: بودجه امسال باشگاه هنوز مشخص و قطعی نیست، بودجه را فرستادیم به هیئت‌مدیره بعد از تصویب به مجمع فرستاده می‌شود که هنوز این مصوبه را نگرفتیم که ما بتوانیم اعلام کنیم.

وی همچنین در مورد رشته‌های باشگاه برای فصل جدید، تصریح کرد: تمام رشته‌هایی که سال گذشته داشتیم را امسال باقدرت و ظرفیت بیشتر ادامه خواهیم داد، به ویژه تیم‌های هندبال و بسکتبال را امسال تقویت می‌کنیم که مدعی‌تر از فصل قبل در لیگ ظاهر شوند، ذوب‌آهن یک باشگاه تک‌رشته‌ای نیست بنابراین تمام رشته‌ها برای ما مهم هستند به ویژه در بخش بانوان و فوتبال بانوان.

جمشیدی در پاسخ به این‌که در صورت جدی‌تر شدن جدایی مظاهری جایگزین مناسبی برای وی در نظر دارید یا خیر گفت: منصوریان در صحبت‌هایی که داشت، اعتماد زیادی به صادقی و معراج اسماعیلی دارد و عملکرد خوب و قابل قبولی داشتند و اگر باز هم نیاز باشد برای گرفتن دروازه‌بان دیگری اقدام می‌کنیم. ضمن این‌که صادقی در بازی با النصر بهترین بازیکن میدان شناخته شد.

وی در خصوص پیشنهاد 4 میلیاردی حسینی اظهار بی‌اطلاعی کرد و خاطرنشان کرد: قطعاً ذوب‌آهن چنین بودجه‌هایی ندارد. بودجه ما مشخص و محدود است و من این مقدار پیشنهاد را نشنیدم. بودجه و قراردادهای بازیکنان و کادر ذوب‌آهن مشخص و شفاف است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان