هفته آینده؛

همایش رویش های انقلاب در تهران برگزار می شود

عضو شورای مرکزی خانه احزاب گفت: همایش رویش های انقلاب برگزاری می شود.

همایش رویش های انقلاب در تهران برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر میثم نیک فر، عضو شورای مرکزی خانه احزاب صبح امروز در نشست خبری گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نفوذ انقلاب در سیاست به حداقل رسید، نیاز امروز جامعه ما ورود انقلاب در حوزه سیاست، فرهنگ و اقتصاد است.

وی افزود: در دوران جنگ امام به جوانان اعتماد کرد، جنگ 8 ساله را همت ها، خراری ها و باکری ها اداره کردند اینها انقلاب را درک کرده بودند و پیروزی ها توسط همین ها صورت گرفت اما بعد از جنگ آقایان گفتند جوانان تجربه ندارند و همین باعث شد جوانان دوباره کنار گذاشته شوند.

نیک فر با بیان اینکه قالیباف جوانترین کاندیدای ریاست جمهوری هستند ادامه داد: این کاندیدا آزمون خود را در مدیریت پس داد و نشان داد می تواند یک انقلابی را در مدیریت و اجرا هر جا که مسئولیت داشته باشد به وجود می آورد. استفاده از جوانان در سطوح مختلف مدیریتی در شهرداری، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا و در تمام مسئولیت هایش نشان دهنده اعتماد وی به جوانان است.

عضو شورای مرکزی خانه احزاب با بیان اینکه در چهار سال پیش مردم آقای روحانی مردم را از جنگ و دولت قبل ترساند و مردم برای رونق بیشتر در اقتصاد و کار و معیشت به وی رأی دادند ادامه داد: نه تنها این وعده ها عملی نشد بلکه بسیاری از سازه های دولت قبل هم از بین رفت. بعد از گذشت چهار سال فکر می کند هنوز سال 92 است و می تواند از دولت قبل انتقاد کند. باید بداند که دولت قبل، دولت خود آقای روحانی بود و باید بگوید در چهار سال قبل چه کاری کرده است.

دبیر ستاد مردمی رویش های انقلابی گفت: امروز نقدینگی بزرگترین مشکل را برای کشور به بار آورده که مسبب آن دولت اقای روحانی است. سوال ما از دولت اینجاست که این نقدینگی که به وجود آمده کجاست، این نشان می دهد آقای روحانی که چهار سال پیش می گفت تورم را از بین می برد فنری ایجاد کرده که اگر رها شود تورم بی سابقه ای در کشور رقم خواهد خورد که تا کنون سابقه نداشته است. این یک خطر است، مردم نه از جنگ بلکه باید از این نقدینگی و تورم در کشور بترسند.

نیک فر با اشاره به میانگین سنی دولت تصریح کرد: تمام افراد کابینه یک دور بازنشسته شدند و برخی هم برای بار دوم در حال بازنشسته شدن هستند. کسانی که این نقدینگی را در کشور ایجاد می کنند فکر می کنند هنوز  هم دهه 50 و 60 است.

وی با اشاره به تفکر انقلابی خاطرنشان کرد: تفکر انقلابی به فکر مردم است. وزیری که بالای هزار میلیارد درآمد دارد، وزیر بهداشتی که بیمارستانش دفترچه بیمه قبول نمی کند تفکر انقلابی ندارد و تکنوکرات است.

نیک فر گفت: اینکه یک وزیر بگوید دختر من بیکار است و 200 میلیون تومان کالا وارد می کند انقلابی نیست. شعار امسال اقتصاد مقاومتی است شما که با عملکرد خود نشان دادید به خواسته رهبری عمل نکردید چطور می خواهید وزارت آموزش و پرورش را اداره کنید!؟

دبیر ستاد مردمی رویش های انقلاب افزود: در مناظره دیروز آقایان قالیباف، میرسلیم و رئیسی انتقاداتی را نسبت به دولت مطرح کردند اما جوابشان این بود که شما نمی فهمید، آقای روحانی شما که حقوقدان هستید و ادعا می کنید برجام از آب خوردن واجب تر است چه شد؟ آیا قرار بود بطری آب معدنی 60 هزار تومانی از نروژ وارد کنیم؟ به جوانان ما در جده و به زنان ما در تفلیس بی حرمتی شد مصداق ایران دوستی که شما می گویید کجاست؟

نیک فر اظهار داشت: بعد از مناظره اول و دوم دولت نشان داد که حرفی برای گفتن ندارد. دولت فعلی از احساسات اصلاح طلبان سو استفاده می کند و حرف هایی می زند که فقط در دوران انتخابات تاریخ مصرف دارد.

وی با اشاره به اظهارات روحانی درباره ادیان مختلف تصریح کرد: اگر اهل تسنن در دولت فعلی سهمی ندارد مقصر دولت روحانی است نه نظام، امروز که در منطقه سراسر اختلاف است در کشور ما شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند.

ستاد مردمی رویش های انقلاب با اشاره به اینکه از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف در انتخابات پیش رو حمایت می کند تا فضا برای رشد جوانان فراهم شود، ادامه داد: توسعه اقتصادی بدون توسعه سیاسی امکان پذیر نیست و لازمه توسعه سیاسی توسعه فرهنگی است.

نیک فر خاطرنشان کرد: همایشی را با عنوان همایش رویش های انقلاب برنامه ریزی کردیم که در هفته آینده زمان آن مشخص می شود. همچنین چهارشنبه این هفته همایش احزاب برگزار خواهد شد که ما نیز در آن حضور خواهیم داشت. آقای روح الامینی دبیر این همایش است که کمیته احزاب جمنا آن را برگزار می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر