ماهان شبکه ایرانیان

به همت انجمن صنفی زنان ناشر؛

دونشست «زن، کتاب، هنر»و «زن، کتـاب و توسـعه پایـدار» برگزار میشود

دونشست «زن، کتاب، هنر» و «زن، کتـاب و توسـعه پایـدار» امروز شنبه و روز چهارشنبه این هفته به همت انجمن صنفی زنان ناشر در نمایشگاه کتاب تهران برگزار می شوند.

دونشست «زن، کتاب، هنر»و «زن، کتـاب و توسـعه پایـدار» برگزار میشود

به گزارش خبرگزاری مهر، دونشست «زن، کتاب، هنر» و «زن، کتـاب و توسـعه پایـدار» امروز شنبه 16 اردیبهشت و روز چهارشنبه 20 اردیبهشت به همت انجمن صنفی زنان ناشر در سی امین نمایشگاه بین اللملی کتاب تهران برگزار می شوند.

انجمن صنفی- کارفرمایی زنان ناشر برآمده از جمع صنفی فرهنگی، زنان ناشر است که اولین جرقه‌های تشکیل آن در سال 1376 و به دنبال نیازهای قشر جدید از زنان که به کار فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی روی آورده بودند، زده شد.

این انجمن اولین نشست «زن، کتاب، هنر» خود را با حضور افسر اسدی، چیستا یثربی و اعظم کیان‌افراز، با رویکرد نقش زنان هنرمند در تشویق و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه، عصر امروز شنبه 16 اردیبهشت از ساعت 15:30 تا 17 در سرای اهل قلم نمایشگاه برگزار می شود.

چهارمین نشست «زن، کتـاب و توسـعه پایـدار» هم  روز چهارشنبه 20 اردیبهشت برگزار می شود.

این نشست با حضور شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی، زهرا جواهریان و خانم زهرا قاسمی همراه خواهد بود و از ساعت 10:30 تا 12:30 در محل سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب واقع در مجموعه شهر آفتاب برگزار می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان