ماهان شبکه ایرانیان

چرا «پایه» فوتبال سست است - ۷

باید برای حضور تیم‌های پایه در مسابقات کشوری چاره‌ای اندیشیده شود

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس با بیان اینکه بهتر است برای حضور تیم‌های پایه که در لیگ استان‌ها بازی می‌کنند، برای حضور در مسابقات کشوری چاره‌ای اندیشیده شود.

باید برای حضور تیم‌های پایه در مسابقات کشوری چاره‌ای اندیشیده شود

منصور هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایط تیم‌های پایه پرسپولیس گفت: نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتر شده است و می‌توان استعدادهای مستعد خوبی را از پایه‌ها شناسایی کرد.

وی در مورد تعامل تیم‌های پایه با تیم اصلی ادامه داد: امسال سرمربی تیم اصلی به خاطر مشغله‌هایی که داشت، تنها چند نشست با مسئولان تیم‌های پایه برگزار کرد، اما خود مصطفی قنبرپور به عنوان مدیریت آکادمی نه تنها در مسابقات حاضر می‌شد، بلکه در تمرینات نیز حضور پیدا کرده و بررسی می‌کرد که این موضوع نوید تعامل بیشتری را می‌دهد.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس در مورد شرایط برگزاری لیگ تصریح کرد: به هر حال نسبت به سال‌های گذشته شرایط بهتری را شاهد بودیم، اما هدف از حضور در مسابقات آسیاویژن، حضور تیم‌ها در مسابقات بزرگ حتی در بازی‌های آسیایی است.

هاشمی گفت: در مسابقات پایه، قهرمان هر استان به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کند و سپس به مسابقات برون‌مرزی اعزام می‌شود اما در ایران تیم‌های پایه برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور حتی به اندازه تیم بزرگسالان خرج دارد. دو سال پیش من چنین شرایطی را تجربه کردم و حتی به دور دوم مسابقات کشور نیز راه پیدا کردیم اما به خاطر مسائل مالی نتوانستیم در مسابقات کشوری حضور پیدا کنیم.

وی در مورد دست‌های پشت پرده در لیگ‌های پایین تصریح کرد: من خودم به خاطر اینکه از این کار خوشم نمی‌آید، اصلاً ذهنم یاری نمی‌کند که به این موضوع فکر کنم. ‌ یک تیم یک سال کامل زحمت می‌کشد و حقش به خاطر مسائل غیرفوتبالی پایمال شود. من امسال از بحث داوری ناراحتم اما واقعاً فکرم به سوی مسائل دیگر نمی‌رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان