نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا خواستار استیضاح ترامپ شد

«تیم رایان»، نامزد انتخابات راست جمهوری ۲۰۲۰ و نماینده دموکرات کنگره آمریکا خواستار استیضاح ترامپ شد

نامزد انتخابات 2020 آمریکا خواستار استیضاح ترامپ شدبه گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، نماینده دموکرات ایالت «اوهایو» خواستار آغاز روند استیضاح ترامپ شد.

«تیم رایان» که نامزد انتخابات 2020 آمریکا نیز است طی مصاحبه با سی‌ان‌ان در این باره می‌گوید: ما مسئولیتی داریم، من این را نمی‌خواهم و از آن لذت نمی‌برم، اما من وظیفه و مسئولیتی دارم که این وظیفه و مسئولیت من را به این فکر هدایت می‌کند که ما مجبور هستیم این کار (استیضاح ترامپ) را انجام دهیم.

وی افزود: زمانی که به این فکر می‌کنید که رئیس جمهور جرایمی را مرتکب شده ست_ و من گزارش رابرت مولر را خوانده‌ام و بر این عقیده هستم که ترامپ در چندین مورد در اجرای عدالت کارشکنی کرده است.

در حال حاضر 51 عضو دموکرات و یک عضو جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا خواستار استیضاح ترامپ هستند.

موضوع استیضاح ترامپ که از زمان ورودش به کاخ سفید مطرح شده طی ماه‌های اخیر برجسته‌تر شده و گروه‌های بسیاری خواهان استیضاح وی هستند.

در همین حال نتایج جدیدترین نظرسنجی نیز حاکی از آن است که درصد شهروندان آمریکایی که می‌گویند دونالد ترامپ باید استیضاح شود از نیمه ماه آوریل تاکنون با 5 درصد افزایش به 45 درصد رسیده است.

علاوه بر این 10 میلیون نفر از مردم آمریکا نیز با امضای چند طومار خواستار استیضاح ترامپ شده‌اند.

این طومار که امضا کنندگان آن خواهان استیضاح و برکناری ترامپ هستند اخیرا به کنگره آمریکا تحویل داده شده است.

انتشار گزارش «رابرت مولر»، بازرس ویژه تحقیقات درباره تبانی ادعایی تیم انتخاباتی ترامپ با روسیه در جریان انتخابات سال 2016 آمریکا، درخواست‌ها برای استیضاح ترامپ را افزایش داده است.

در همین حال نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده از سوی «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» حاکی از آن است که 76 درصد از دموکرات‌های آمریکا می‌گویند که ترامپ باید استیضاح شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان