تشریح برنامه‌های بنیادشهید به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی‌ (ره)

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران با تشریح برنامه‌های بنیاد به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد از حضور ۲ هزار نفر از خانواده‌های شهدا در مراسم بزرگداشت سالگرد امام (ره) خبر داد.

تشریح برنامه‌های بنیادشهید به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی‌ (ره)

به گزارش ایسنا، اسکندر یارنسب با اشاره به پیش رو بودن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و تسلیت این روز گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره برنامه‌هایی را برای مراسم سالگرد این روز و همچنین سالگرد شهادت شهدای 15 خرداد اجرا می‌کند. امسال نیز معاونت فرهنگی و آموزشی به نمایندگی از بنیاد در ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) عضویت دارد و بنیاد ضمن مشارکت در برنامه استقبال از زائران، برنامه‌های فرهنگی را نیز به این مناسبت در نظر گرفته است.
وی با اشاره به پیوند عمیق بین امام خمینی (ره) و شهدا گفت: شهدا و ایثارگران گران‌قدر دفاع مقدس پیوندی ناگسستنی با امام خمینی (ره) دارند و تمام این عزیزان در لبیک به فرمان ولی فقیه زمان به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شتافتند و بر همین اساس یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده چاپ و توزیع وصایای 1200 نفر از شهدا با عنوان «امام در کلام شهدا» در قالب لوح فشرده است و در تمام این وصایا نقش و جایگاه ویژه امام خمینی (ره) و ولایت فقیه و تبعیت و پیروی از حضرت امام (ره) و عشق و علاقه شهدا به پیر مراد خود مشهود است. همچنین نمایشگاهی از 60 وصیت برگزیده این مجموعه نیز به همراه عکس و معرفی شهید به همراه عکس امام خمینی (ره) در روز 14 خرداد برپا می‌شود و این تصاویر در اختیار آستان حضرت امام خمینی (ره) قرار می‌گیرد.
مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در مراسم روز 14 خرداد گفت: با توجه به ماه مبارک رمضان 2000 نفر از این عزیزان از استان‌های تهران، قم، البرز و شهرستان‌های استان تهران با نماد تبلیغی و فرهنگی ویژه‌ای مزین به «السلام علیک یا روح الله» و «شهدا شمع محفل بشریت‌اند» حضور خواهند داشت.
یارنسب افزود: 45 هزار نسخه نشریه «حیات طبیه» نیز در این روز بین زائران توزیع می‌شود. همچنین یادواره‌های شهدا به‌خصوص شهدای 15 خرداد و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان‌ها برگزار خواهد شد و تبلیغات محیطی و بیلبوردهای شهری در سراسر کشور به این موضوع اختصاص می‌یابند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان