پیام جالب همسر استراماچونی به ایرانی ها/پخش دیدار فوتبال ایران -سوریه از تلویزیون

باشگاه خبرنگاران جوان: همسر استراماچونی (گزینه سرمربیگری تیم فوتبال استقلال تهران) با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش نوشت: خوشحال می شوم با فرهنگ عمیق ایرانی ها آشنا شوم. اگر قرار شد برای زندگی به ایران بیاییم از دیدن ایرانی ها خوش حال خواهیم شد.

همچنین با توجه به اینکه گفته می‌شود آندره‌آ استراماچونی به زودی وارد ایران می‌شود و روی بند‌های قراردادش با استقلالی‌ها نیز به توافق رسیده است احتمال دارد چند بازیکن را با انتخاب خودش به استقلال اضافه کند که یکی از این بازیکنان فدریکو کاسارینی هافبک 29 ساله تیم فوتبال آسکولی ایتالیا است.

از سوی دیگر در میان بازیکنان ایرانی نیز شنیده می شود رضا اسدی و آرش رضاوند بازیکنان فصل گذشته تیم فونبال سایپا تهران، محمد رضا حسینی هافبک سال گذشته تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و محمد شریفی بازیکن سال گذشته استقلال خوزستان در یک قدمی حضور در استقلال تهران هستند و با مدیران این تیم به توافق رسیده اند.

سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان نیز که در روزهای قبل مذاکراتی با استقلالی ها داشته است هنوز برای امضای قرارداد، توافق نهایی را با مدیران استقلالی نداشته است.

از طرفی گویا فرهاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال تهران هم در تلاش است تا چند بازیکن را به استقلال تهران اضافه کند که یکی از این افراد بهنام برزای مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو مشهد است.

حالا باید دید استراماچونی چه زمانی به ایران می آید و کدام بازیکنان به صورت نهایی قرارداد خود با استقلال را به امضا می رسانند.


پخش دیدار فوتبال ایران -سوریه از تلویزیون

دیدار دوستانه تیم‌های ملی ایران - سوریه پنجشنبه ( 16 خرداد) روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما، پخش این مسابقه دوستانه (FRIENDLY MATCH) که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، ساعت 19 و 45 خواهد بود.

گزارش این مسابقه را پیمان یوسفی برعهده دارد که در قالب برنامه‌ی فوتبال برتر از ساعت 19:15 روانه آنتن می‌شود.

این دیدار در قالب برنامه «فوتبال برتر» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی مهدی هاشمی پوشش داده می‌شود.

پخش دیدار هلند- انگلیس از شبکه سه

همچنین پخش دیدار هلند- انگلیس پنجشنبه 16 خرداد، ساعت 23 و 15 دقیقه به صورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد. این مسابقه از سری مسابقات لیگ ملت‌های اروپا

UEFA Nations League 2019 است که در ورزشگاه آلفونسو هنریکس گیمارش پرتغال برگزار می‌شود.

این دیدار در قالب برنامه «گزارش ورزشی» کاری از گروه ورزش شبکه سه سیما به تهیه کنندگی حسین ذکایی است که مسابقات لیگ باشگاهی در کشورهای اروپایی، لیگ قهرمانان اروپا و رقابت‌های ملی ودوستانه خارجی را پوشش می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان