ماهان شبکه ایرانیان

نظارت مدیران ارشد ایساکو بر حسن ارائه خدمات پس از فروش به زائران حرم امام خمینی(ره)

به گزارش اقتصادآنلاین، این طرح به منظور رفاه حال هموطنان و زائران حرم مطهر امام خمینی(ره) و مسافران تعطیلات عید سعید فطر از سیزدهم تا هفدهم خردادماه اجرایی شده است.

بنابراین گزارش، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو علاوه بر ارائه خدمات ثابت خود، در ایام خاص سال همچون تعطیلات نوروز، ایام ارتحال امام(ره)، ایام پیاده‌روی اربعین حسینی (ع) و...، برنامه‌های مناسبتی و ویژه‌ای را برای رفاه مشتریان و دارندگان محصولات ایران‌خودرو اجرا می‌کند و هم زمان با برگزاری این طرح‌ها به طور مستمر بر روند اجرای کار نظارت می‌شود تا بهترین خدمات به مشتریان ارائه شود.

این بازدیدها به صورت محسوس و نامحسوس توسط مدیران ارشد شرکت، مدیران دفاتر منطقه‌ای و بازرسین ویژه صورت می‌پذیرد. همچنین شرکت ایساکو با بهره‌مندی از سامانه هوش تجاری (BI) که از سال 97 در این شرکت به بهره‌برداری رسیده، این امکان را دارد که با دریافت گزارش‌های مختلف از شبکه خدمات پس از فروش و نمایندگی‌های مجاز، به تمام زوایای ارائه خدمات نظارت کرده و از این طریق کیفیت خدمات خود را بهبود بخشد.

در همین راستا سیدرضا حسینی مدیر عامل ایساکو، همزمان با اجرای طرح «همسفر شما در راه‌های روشن»، به همراه جمعی از مدیران این شرکت، در روز چهاردهم خردادماه، همراه با هموطنانی که عازم حرم مطهر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی بودند، در مسیر حاضر شد و با بازدید از نمایندگی‌های 1098، 5042 و اکیپ‌ها و پایگاه‌‌های امدادی در تهران، باقرشهر و اتوبان قم، بر کیفیت و نحوه ارائه خدمات نظارت به عمل آورد.

گفتنی است خدمات طرح مذکور شامل خدمات تعمیرگاهی و امدادی است و طی آن 60 نمایندگی مجاز به صورت تک شیفت و دو شیفت آماده ارائه خدمات هستند. همچنین 664 اکیپ‌ امدادی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر امام خمینی و مسیرهای پرتردد ورودی و خروجی استان‌های تهران، رشت، ساری، مشهد، قم و اصفهان نیز برای خدمت‌رسانی به هموطنان در حال آماده‌باش هستند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان