صنعت دفاعی با دو خودروساز بزرگ کشور قرارداد امضا کرد

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار داشت: به گفته رهبر انقلاب مسئله امروز کشور نقدینگی است که این موضوع می‌تواند یک فرصت برای کشور در جهت رونق تولید باشد

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار داشت: به گفته رهبر انقلاب مسئله امروز کشور نقدینگی است که این موضوع می‌تواند یک فرصت برای کشور در جهت رونق تولید باشد.
به گزارش خودروبانک و به نقل از عصر خودرو، وی ادامه داد: مشکل بسیاری از واحدهای تولید کمبود نقدینگی و بدهی به بانک‌ها است که باید این مشکلات حل شود تا تولید در کشور رونق گیرد. امیر حاتمی در ادامه افزود: با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان و تمام افرادی که توانایی علمی و فناورانه دارند باید پای کار باشد تا تهدید را به فرصت تبدیل کنیم و کشور را از وابستگی رها کنیم و اینکار شدنی است، همانطور که در تولید مواد اولیه و قطعه‌سازی صنعت دفاعی توانسته‌ایم به بالاترین حد بومی‌سازی برسیم.
وزیر دفاع در ادامه درباره امضای قرارداد با سایپا و ایران‌خودرو گفت: شرکت‌های خودروسازی سایپا و ایران‌خودرو با سازمان صنعت دفاعی قرارداد امضا کرده‌اند. با استفاده از تکنولوژی داخلی فرصت و جهش جدیدی در صنعت خودروسازی کشور ایجاد می‌شود و خود اتکایی بدست خواهد آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان