ترامپ: عروس خاندان سلطنتی انگلیس نسبت به من شرور بوده است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌اش در زمان سفر به بریتانیا که با پیرس مورگان مجری برنامه صبح بخیر بریتانیا انجام شد احساسات واقعی خود را در مورد مگان مارکل عروس خانواده سلطنتی بریتانیا فاش کرد.

او در این مصاحبه‌ای 33 دقیقه‌ای که در اتاق جنگ چرچیل انجام شد در پاسخ به این سوال که آیا او واقعاً مگان مارکل را شرور می‌داند گفت: برخی چیزهایی را که او گفته آنها (رسانه‌ها) گزارش دادند و این گفته‌ها به صورت ضبط شده موجود است و من قبلاً گفتم که نمی‌دانستم که او شرور است گفته من این نبود که او شرور است.

وی افزود: من گفتم که او نسبت به من شرور است و اساساً من نمی‌دانستم که او نسبت به من شرور است. او کارش را خوب انجام می‌دهد و امیدوارم از زندگیش لذت ببرد و فکر می‌کنم او انسان خوبی است.

ترامپ در ادامه گفت: او در قبال من شرور بود و این که او شرور باشد برای او مشکلی ندارد. این برای من خوب نیست که نسبت به او شرور باشم و من اینطور نبودم.

رئیس جمهور همچنین درباره گفت‌وگو با شاهزاده هری در زمان حضور در کاخ باکینگهام و درباره شایعات در خصوص بی میلی این شاهزاده بریتانیایی برای ملاقات با او حرف زد.

ترامپ در پاسخ به سوالی در این خصوص که آیا با شاهزاده هری گفت‌وگو داشته پاسخ مثبت داد و گفت: از نظر من شاهزاده هری فردی فوق العاده است و خاندان سلطنتی انگلیس واقعاً خاندانی خوب هستند.

ترامپ گفت که در این گفت و گو با شاهزاده هری که همسر مگان مارکل است درباره موضوع شرور خواندن مارکل حرفی زده نشد.

ترامپ درباره این که آیا شاهزاده هری با او سرد برخورد کرده گفت: خیر. این طور نبوده و اتفاقاً برعکس بوده و او زمان زیادی را صرف صحبت با ایوانکا و گفت‌وگو با خانواده من کرد.

وی ادامه داد: او بیشتر از این نمی‌توانست با ما مهربان‌ باشد و من فکر می‌کنم او خیلی عالی است.

ترامپ در عین حال گفت‌، جرمی کوربین رهبر حزب کارگر انگلیس تلاش داشته با او در حین این سفر ملاقات کند اما این اتفاق نیفتاده است.

جرمی کوربین از شرکت کنندگان در تظاهرات در لندن علیه سفر ترامپ بود.

ترامپ در کنفرانس خبری مشترک با ترزا می گفته بود: من آقای کوربین را نمی‌شناسم و هرگز با او ملاقات نکردم او می‌خواست با من ملاقات کند اما من این درخواست را رد کردم.

در ادامه این مصاحبه ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا در صورت رسیدن کوربین به نخست وزیری توافق تجاری آمریکا و بریتانیا امکان پذیر است گفت که چنین امکانی را رد نمی‌کند.

ترامپ در این مصاحبه هم گفت: من کوربین را نمی‌شناسم او بود که می‌خواست که با من ملاقات کند و از نظر من ملاقات با او نامناسب و نامطبوع بود.

ترامپ ادامه داد: خیلی اتفاقات دارد در ارتباط با کشور شما و کشور ما می‌افتد و بیاید هر دو کشور را یکی بدانیم چون من چنین احساسی دارم و روابط ما بی نظیر است.

ترامپ همچنین میزبان یک ضیافت شام در محل اقامتگاه رسمی سفیر آمریکا در لندن موسوم به "وینفیلد هاوس" بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان