ورود مدعی العموم به مشکلات فاز اول پل گاومیشان در دره شهرایلام

دادستانی بعنوان مدعی العموم و در راستای احیای حقوق عامه از روند ساخت پل گاومیشان دره شهر بازدید و اظهار کرد: با توجه به درخواست و اعتراض مکرر مردم به روند ساخت پل گاومیشان بعنوان یک پل مهم اقتصادی و ارتباطی در منطقه ضمن حضور در کارگاه این پل با مسئولان نیز جلسه‌ای برگزار شد.

ورود مدعی العموم به مشکلات فاز اول پل گاومیشان در دره شهرایلامبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ایلام، علی ادبی فیروجاهی دادستان دره شهر گفت: در جلسه‌ای در رابطه با مشکلات فاز اول پل گاومیشان، خاوری مدیرکل ابنیه فنی راهداری کشور ضمن توضیح در مورد روند کار از تلاش برای افتتاح فاز اول این پل خبر داد.

وی افزود: با افتتاح فاز اول خودرو‌های سبک میتوانند از این مسیر عبور کنند وهمچنین با شروع فاز دوم این پل برای استحکام سازی و بالا بردن تناژ ان نیز پس از اجرای فاز اول پیگیری خواهد شد.

فیروزجاهی در ادامه عنوان کرد:قطعا این پل بعنوان یک مسیر موقت ساخته شده و باید مسئولان طبق قول‌های قبلی بفکر ساخت پل اصلی نیز باشند همچنین با توجه به لزوم تکمیل کامل این پل نماینده مجلس از طریق وزارت راه پیگیر اختصاص بودجه برای ساخت فاز دوم و پل اصلی نیز باشد.

دادستان دره شهر تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده کار طبق روال در حال انجام است که باید از مسئولان اداره کل راهداری نیز بابت پیگیری تشکر کرد، دادستانی بعنوان مدعی العموم و در راستای احیای حقوق عامه به مشکلات شهرستان ورود خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان