ماهان شبکه ایرانیان

جدایی سه بازیکن قطعی است؛

حلاجی: فعلا هدفگذاری تیم فوتسال تاسیسات را اعلام نمی‌کنیم!

مدیرعامل باشگاه تاسیسات دریایی می‌گوید فعلا نمی‌توان هدف‌گذاری این تیم برای فصل آینده مسابقات لیگ برتر فوتسال را اعلام کرد!

حلاجی: فعلا هدفگذاری تیم فوتسال تاسیسات را اعلام نمی‌کنیم!

مجید حلاجی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تمدید قرارداد وحید شمسایی با تیم تاسیسات دریایی و شرایط این تیم گفت: هفته گذشته با شمسایی به توافق رسیدیم و بلافاصله مهدی جاوید را جذب کردیم. همچنین قرارداد مصطفی نظری و وحید سیفان هم تمدید شد و کارمان ادامه دارد.

وی درباره هدفگذاری تاسیسات برای فصل آینده، گفت: فعلا هدفگذاری خود را اعلام نمی کنیم تا ببینیم تیم را چطور می بندیم! هدف ما یک جای مناسب بالای جدول است و باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات در خصوص نصف شدن بودجه این تیم تاکید کرد: تمام تیم ها به نوعی مشکلات مالی دارند. حتی تکلیف خیلی از تیم ها مشخص نیست ولی ما استارت خوبی داشتیم و تکلیف سرمربی و چند بازیکن را مشخص کرده ایم. این خودش یک نوع موفقیت است.

حلاجی در خصوص جذب بازیکنان جدید و جدایی بعضی از نفرات تاسیسات تاکید کرد: بعضی از بازیکنان شاید پیشنهاد بهتری داشته اند که جدا شده اند. تا الان جدایی سعید عباسی، ابوالقاسم عروجی و زارع قطعی است. البته ما جایگزین هایی داریم مثل مهدی جاوید که افتخار فوتسال ایران است و برگ برنده تاسیسات در نقل و انتقالات محسوب می شود.

وی درباره وضعیت محمدرضا سنگ سفیدی یادآور شد: سنگ سفیدی در لیست شمسایی حضور دارد ولی هنوز از جمع ما جدا نشده. تا الان صحبتی با شمسایی در این خصوص نداشته ام که ببینم تکلیف این بازیکن چه می شود.

مدیرعامل باشگاه تاسیسات در پایان درباره تغییرات در کادر فنی و احتمال جدایی محمود خوراکچی هم گفت: خوراکچی زحمت زیادی برای تیم ما کشیده است و به عملکردش اعتقاد داریم. وحید شمسایی هم به این مربی اعتقاد دارد ولی بحث بودجه باشگاه هم باید جوابگوی آدمهای بزرگ باشد. البته هنوز جدایی خوراکچی قطعی نیست و باید دید چه می شود.

به گفته حلاجی، تمرینات تیم تاسیسات از هفته آینده برای فصل بعد مسابقات لیگ برتر فوتسال آغاز خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان