ماهان شبکه ایرانیان

واکنش پلیس به نمایش مکان استقرار خودروهای پلیس و دوربین‌ها بر روی مسیریاب‌ها

سردار سیدکمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور درباره نمایش مکان استقرار خودروهای پلیس و دوربین‌های نظارتی بر روی مسیریاب‌های ایرانی اظهار داشت: این موضوع تخلف نبوده و خود پلیس این اطلاعات را در اختیار این مسیریاب‌های ایرانی قرار داده تا آنها این امکانات را بر روی اپلیکیشن‌های خود فعال کنند

سردار سیدکمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور درباره نمایش مکان استقرار خودروهای پلیس و دوربین‌های نظارتی بر روی مسیریاب‌های ایرانی اظهار داشت: این موضوع تخلف نبوده و خود پلیس این اطلاعات را در اختیار این مسیریاب‌های ایرانی قرار داده تا آنها این امکانات را بر روی اپلیکیشن‌های خود فعال کنند.
به گزارش خودروبانک و به نقل از تسنیم، وی ادامه داد: پلیس به هیچ عنوان قصد غافلگیری و کمین کردن برای مردم را ندارد و رانندگان باید بدانند که در چند کیلومتر جلوتر پلیس یا دوربین مستقر است.
سردار هادیان‌فر در پایان بیان داشت: با دو اپلیکیشن مسیریاب ایرانی "بلد" و "نشان" برای فعال شدن مکان استقرار پلیس و دوربین‌ها تفاهم‌نامه امضا شده است. همچنین راننده باید بداند پلیس در مسیر مستقر است تا مدیریت سرعت انجام داده و به کنترل رفتار خود بپردازد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان