مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان به میزان خبر داد

۴۶ واحد متخلف در ماه رمضان شناسایی شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از انجام گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی در ماه مبارک رمضان و شناسایی ۴۶ واحد متخلف در این ماه خبر داد.

46 واحد متخلف در ماه رمضان شناسایی شدرضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، از انجام گشت مشترک با دستگاه‌های نظارتی در ماه مبارک رمضان و شناسایی 46 واحد متخلف در این ماه خبر داد.

وی گفت: به منظور افزایش تقاضا‌های عمومی مصرف کنندگان برای برخی از کالا‌ها و مایحتاج مورد نیاز در ماه مبارک رمضان از قبیل اقلام لبنی، قند و شکر، خرما، زولبیا، مواد پروتئینی، برنج، روغن، سبزیجات و با عنایت به شرایط اقتصادی موجود در بازار تعزیرات حکومتی با رویکرد پیشگیرانه طرح نظارتی سراسری گشت‌های مشترک در سطح استان به عنوان طرح ضیافت 98 با هدف پایش و نظارت مستمر و متمرکز دستگاه‌های نظارتی استان بر عملکرد اصناف و به ویژه واحد‌های صنفی که فعالیت آن‌ها در این ماه شاخص‌تر بود انجام شد.

محمدی بیان داشت: در این باره 46 واحد متخلف در گشت مشترک شناسایی شد که پس از تشکیل شدن پرونده در تعزیرات حکومتی و محرز شدن تخلف از قبیل، گرانفروشی، عدم درج قیمت، بهداشتی، کم فروشی و ... متخلفین به جزای نقدی به مبلغ 398 میلیون و 675 هزارو 606 ریال محکوم شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان