معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین:

خروج بدون مجوز گندم از استان قزوین ممنوع است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: خروج بدون مجوز گندم از استان ممنوع بوده و با اعمال شیوه‌های قانونی، اقدامات امنیتی و انتظامی از قاچاق این کالا جلوگیری و با متخلفان برخورد خواهد شد.

خروج بدون مجوز گندم از استان ممنوع استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان؛ به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد حیدری گفت: کشور در شرایط حساس اقتصادی قرار دارد و دشمن پس از شکست در جنگ‌های مختلف، جنگ اقتصادی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرده و با تحریم‌های ناعادلانه به دنبال دستیابی به اهداف شوم خود است.


وی افزود: در شرایط کنونی هم مسئولان و هم مردم باید آگاهانه، هماهنگ و متحد عمل کنند تا بتوانند از این گردنه حساس تاریخی به سلامت و با کمترین آسیب عبور نموده و در جنگ اقتصادی نیز دشمن را به زانو دربیاورند.


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین بیان داشت: متاسفانه عده‌ای افراد سودجو، منفعت طلب، فرصت طلب و زیاده خواه با برخی اقدامات خود آب در آسیاب دشمن ریخته و با پدیده‌های شومی همچون قاچاق و احتکار موجب اخلال در نظام اقتصادی و نابسامانی در بازار خصوصا در برخی کالا‌های اساسی می‌شوند که لازم است این افراد شناسایی و برخورد‌های لازم صورت گیرد.


حجت الاسلام حیدری در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای اقدامات پیشگیرانه و در جهت حفظ ثبات بازار محصولات کشاورزی در داخل کشور و جلوگیری از قاچاق این محصولات، خصوصا گندم که یک محصول راهبردی برای اقتصاد ملی می‌باشد، لازم است که نظارت‌ها افزایش و پایش همه جانبه بر تولید و ذخیره سازی این محصول مهم صورت پذیرد.


این مقام قضایی استان قزوین تاکید کرد: با نگاه پیشگیرانه و با اعمال شیوه‌های قانونی، اقدامات امنیتی و انتظامی باید تدابیری اتخاذ گردد تا از خروج بدون مجوز گندم از استان جلوگیری شود و در این خصوص نهاد‌های متولی این امر و ضابطین خاص و عام قضایی باید دقت کافی را داشته باشند تا شاهد قاچاق این کالا از استان نباشیم.


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین در پایان افزود: دستگاه قضایی در برخورد با اخلالگران بازار کاملا جدی است و در خصوص قاچاق گندم نیز با متخلفان بدون اغماض برخورد خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان