مهلت سه روزه برادر میترا استاد به علی مطهری!

مسعود استاد با نوشتن متنی در صفحه اینستاگرام خود به یادداشت علی مطهری درباره قتل خواهرش، میترا استاد، واکنش نشان داد.

مسعود استاد، برادر همسر دوم محمد علی نجفی با انتشار تصویری در اینستاگرام تاریخ عقد محمد علی نجفی و میترا استاد را اعلام کرد.

وی در توضیح این عکس که خطاب به علی مطهری، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردس در مجلس شورای اسلامی نوشت:

خطاب به جناب آقای مطهری
وکیل و نماینده عزیزم، همسر شرعی با عقد دائم پرستو نیست!!!!!!
جناب آقای دکتر مطهری: آقازاده محترم، اولاً از اینکه به چند نفر از اولیا دم که اتفاقاً، در جملهموکلینتان هستند با سخنان گوهربارتان التیام بخشیدید تشکر می‌کنیم!

ثانیاً در خصوص مبحث صدا و سیما چه خوش در قامت نماینده شجاع ملت درخشیدید و آب رفته را به جوی برگرداندید.

ثالثاً از اینکه آقای نجفی در دام پرستو افتاده بود ابراز ناراحتی کردید. امیدواریم بتوانید پرستو بودن را ثابت کنید.

سوال اولمان این است: شما که پرستوشناس بودید چرا قبل از واقعه قتل به آن افرادی که اشاره کردید در قامت نماینده شجاع مجلس با ابزاری که در اختیارتان بود مانند طرح سوال یا استیضاح، اقدام ننمودید و دختران این مرز و بوم را آگاه نکردید تا در دام شکارچیان چیره دست قرار نگیرند و برای شما نیز این ظن به وجود نیاید که مقتول پرستو بوده است.

سوال دوم این است: تا آنجا که، این چند روز با زخم زبان‌هایتان دست و پنجه نرم می‌کنیم متوجه شدیم که پرستوها گویا برای افراد ذی نفوذ و شخصیت‌های مرجع دام می‌گسترانند، نه برای کسی که خانه نشین بود و از بیماری‌ها رنجور گشته بوده و رنج می داده. چون آقای نجفی بعد از خانه نشینی، با عزیزمان ازدواج دائم کرد و به بیمارستان رفت. دقیقاً زمانی که دیگر پرستو با بلبل برایشان تفاوتی نداشت.

در آخر فرصتی سه روزه به احترام رأی همشهری‌های عزیز، که شما را به واسطه تبار والایتان به مجلس فرستادند، خواهم داد، تا نسبت به موضع گیری اخیرتان از موکلین داغدارتان عذرخواهی بفرمائید.

در غیر این صورت به وکالت از اولیا دم، به جرم افترا از شما شکایت خواهم کرد. توضیح اینکه، چون در صفحه اینستاگرامتان دلمان را سوزاندید پاسخ را در صفحه اینستاگرامی عرض نمودم والا حرمت جایگاه نمایندگی شما و نسبتان، والاتر از صفحه اینستاگرام است.

مسعود استاد

مسعود استاد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان