حسینی خبر داد

محکومیت ۱۱ میلیاردی قاچاقچی طلا در کردستان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از کشف بیش از ۱۱ کیلو طلای قاچاق و محکومیت بیش از یک میلیارد تومانی قاچاقچی طلا خبر داد.

محکومیت 11 میلیاردی قاچاقچی طلا در کردستان

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدنجیم حسینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان اظهار کرد: مأموران پاسگاه ساوجی این شهرستان دو قاچاقچی را که قصد ورود غیرقانونی به مرز‌های کشور داشتند، شناسایی و طی یک عملیات شبانه موفق به دستگیری یکی از آنان شدند.

وی افزود: در این عملیات یکی از قاچاقچیان از محل متواری و از فرد دستگیر شده محموله حاوی 11 کیلو و 235 گرم و 310 سوت طلا کشف و ضبط شد.

حسینی گفت: رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان با توجه به اظهارات متهم و همچنین نبود مدارک مثبت گمرکی، محموله کشف‌شده را قاچاق عنوان کرد و متهم را به پرداخت یک‌میلیارد و 272 میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

وی با اشاره به اظهارات متهم مبنی بر مالکیت طلا‌ها به فرد متواری که تابعیت کشور عراق را دارد، بیان کرد: با استناد به ماده 11 اصلاحی اساسنامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، طلا‌های کشف شده در اختیار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کردستان قرار گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان با اشاره به رد اعتراض متهم به‌حکم شعبه بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان تصریح کرد: رأی صادره توسط شعبه بدوی صادر و عیناً تائید، قطعی و لازم‌الاجراست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان