به بهانه اکران فیلم دختر شیطان؛

شکست کارگردان سلام بمبئی در گیشه/شروع ناامید کننده دختر شیطان در سینماها

فیلم سینمایی «دختر شیطان» به کارگردانی قربان محمدپور اکران سراسری خود در سینما‌های کشور را همزمان با عید سعید فطر آغاز کرده، اما با وجود بازه زمانی مناسب در چرخه اکران فروش خوبی را از آن خود نکرده است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "دختر شیطان" به کارگردانی قربان محمدپور اکران سراسری خود در سینما‌های کشور را همزمان با عید سعید فطر آغاز کرده، اما با وجود بازه زمانی مناسب در چرخه اکران فروش خوبی را از آن خود نکرده است.

این فیلم بعد از یک هفته اکران در حالی که دیگر آثار تازه اکران شده اکثراً بالای پانصد میلیون تومان فروش داشته اند، همچنان با رقمی معادل 274،224،000 تومان در رتبه آخر فیلم‌های تازه اکران قرار دارد.

شکست کارگردان سلام بمبئی در گیشه/شروع ناامید کننده دختر شیطان در سینماها///////////////چهارشنبه

این شکست در فروش در حالی رقم می‌خورد که قربان محمدپور در فیلم قبلی خود یعنی سلام بمبئی وضعیت بهتری را در نخستین هفته از اکران پشت سر گذاشته بود، اما تکرار همان مضمون با بازیگران جدید در فیلم "دختر شیطان" کاربرد چندانی نداشته است.

فیلم دختر شیطان در حالی با عدم تمایل مخاطبان روبرو شده که حمید فرخ نژاد بازیگر این فیلم اثر پرفروش دیگری همچون سامورایی در برلین را در گیشه می‌بیند، فیلمی که با وجود کمدی سطحی خود روند بهتری را در هفته‌های گذشته به ثبت رسانده است.

شکست کارگردان سلام بمبئی در گیشه/شروع ناامید کننده دختر شیطان در سینماها///////////////چهارشنبه

 

از جمله دلایل اصلی شکست دختر شیطان بدون شک می‌توان به تکرار الگوی غلط این سال‌های سینمای ایران اشاره کرد، ساخت فیلم در کشور‌های خارجی که به نوعی در میان سینماگران مُد شده در این فیلم هم تکرار می‌شود، اتفاقی که امسال به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در آثاری مانند چهارانگشت، پارادایس، تگزاس 2 و دیگر آثار تجربه شده بود.

در ابتدای راه این فیلم با تبلیغات گسترده و تمرکز تبلیغاتی برای حضور یکی از بازیگران قدیمی سینمای هندوستان (بالیوود) همراه بود، اما این بازیگر و سابقه سینمای هند هم نتوانست به کمک این فیلم بیاید و دختر شیطان همچنان ضربه مهلک خود را بابت نبود محتوا و فیلمنامه درست می‌خورد.

شکست کارگردان سلام بمبئی در گیشه/شروع ناامید کننده دختر شیطان در سینماها///////////////چهارشنبه
قربان محمدپور با وجود سابقه سینمایی نسبتاً طولانی مدتی که دارد هیچگاه اثری در خور و همچنین تحسین برانگیز را در کارنامه خود ندیده و تماماً به آثار گیشه و کلیشه عادت کرده است، آثاری مثل دختر عمو پسر عمو، شیر و عسل، خروس جنگی، بله برون از جمله آثار کمدی گیشه‌ای هستند که بسیاری معتقدند در بالاترین سطح امکان انتشار در شبکه نمایش خانگی را دارند.

بدون چنین کارنامه‌ای از محمدپور ما را با دیدن فیلم کم کیفیتی همچون دختر شیطان شگفت زده نمی‌کند، زیرا مخاطب متوجه است که این کارگردان بعد از تجربه شش کارگردانی نگاهش به سینما نگاهی ساده و سردستی است، نگاهی که بعد از تعداد فیلمنامه نویسی و کارگردانی به فیلمی همچون دختر شیطان ختم شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دختر شیطان داستان یکی از بچه‌های ابلیس است که نمیخواهد راه پدرش را ادامه دهد. خداوند برای پذیرش توبه اش شرط می‌گذارد تا او به پاک‌ترین آدم زمین سجده کند. دختر شیطان وارد زمین می‌شود و بدنبال یک آدم بی گناه می‌گردد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان