رئیس کل دادگستری استان گلستان عنوان کرد

بهره برداری از دومین پنل خورشیدی در دادگستری آق قلا / تولید سالانه حدود ۱۶ هزار کیلو وات برق با صفحه‌های خورشیدی

رئیس کل دادگستری استان گلستان از بهره برداری از دومین پنل خورشیدی در دادگستری‌های استان گلستان جهت استفاده بیشتر از انرژی خورشیدی خبر داد و گفت: برنامه ما تامین ۲۰ درصد برق مورد نیاز دادگستری‌های سراسر استان با استفاده از انرژی خورشید است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان از بهره برداری از دومین پنل خورشیدی در دادگستری‌های استان گلستان جهت استفاده بیشتر از انرژی خورشیدی خبر داد و گفت: برنامه ما تامین 20 درصد برق مورد نیاز دادگستری‌های سراسر استان با استفاده از انرژی خورشید است و همکاران ما در حال بررسی امکان نصب صفحه‌های خورشیدی در حوزه‌های قضایی که آفتاب خوبی در طول سال دارند، هستند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان تصریح کرد: استفاده از انرژی‌های پاک در استان‌هایی مانند گلستان برای حفظ منابع طبیعی یک ضرورت است و ما به عنوان دستگاهی که باید حامی محیط زیست باشیم نخستین گام‌ها را برداشته ایم.

وی در پایان با بیان اینکه صفحه خورشیدی شهرستان آق قلا با حدود 100 میلیون تومان اعتبار امروز به بهره برداری رسید اظهار کرد: صفحه‌ی های خورشیدی آق قلا با تولید سالانه حدود 16 هزار کیلو وات برق، 25 تا 30 درصد برق دادگستری این شهرستان را تامین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری میزان، سال گذشته صفحه خورشیدی داشلی برون به بهره برداری رسید که 90 درصد برق مورد نیاز دادگستری این بخش را تامین می‌کند.

استفاده از انرژی خورشید برای تامین برق حوزه‌هایی قضایی، استاندارد سازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و صرفه جویی در مصرف، هزینه برق حوزه‌های قضایی گلستان را از 80 میلیون تومان در ماه به 30 میلیون تومان کاهش داد و به همین علت شرکت توزیع نیروی برق گلستان از دادگستری استان قدردانی کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان