دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه به میزان خبر داد

آزادسازی ۱۵ هکتار از اراضی بستر رودخانه در تنگه واشی و منطقه سرخدشت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه میزان از آزادسازی ۱۵ هکتار از اراضی بستر رودخانه در تنگه واشی و منطقه سرخدشت خبر داد.

عباس رضایی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از آزادسازی 15 هکتار از اراضی بستر رودخانه در تنگه واشی و منطقه سرخدشت خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه در روز‌های پایانی در هر هفته بیش از 20 هزار گردشگر در تنگه واشی حاضر می‌شوند و با توجه به آب شدن برف‌های بالادستی، بالا آمدن آب و بارش‌هایی که به صورت ناگهانی صورت می‌گیرد؛ لذا احتمال وقوع سیل در تنگه واشی و گرفتار شدن مردم و به خطر افتادن جان آن‌ها بسیار زیاد بود به همین جهت دادستانی از باب پیشگیری از حوادث نسبت به آزادسازی حریم و بستر رودخانه در مناطق یاد شده اقدام کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: در این خصوص از صبح امروز با حضور دادستان و رئیس دادگستری شهرستان فیروزکوه در تنگه واشی هشت مورد و در سرخدشت 15 مورد رفع تصرف از بستر رودخانه صورت گرفت.

وی افزود: مجموعا از 15 هکتار از اراضی بستر رودخانه که مورد تصرف متصرفین از طریق دیوارکشی، احداث بنا، ایجاد آلاچیق و نصب کانکس قرار گرفته بود، رفع تصرف به عمل آمد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان